Audun0505 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Etter at den venstre øreproppen i headsetet fra Apple ikke fungerer lenger, trenger jeg et par nye. Faren min har Beats by Dre, og de virker konge. Jeg er ikke sånn veldig kresen på lyd (sier seg selv når jeg har brukt headsetet som fulgte med min ipod touch for 3 år siden helt til idag) men jeg vil ha noe som er enten på lik linje med de eller bedre. Noen som har prøvd Monster Jamz eller Lil Jamz? De reklamerer jo med at de greiene er harde som stein, men det er jo alltid den jævla pluggen eller kontakta mellom ledningen og pluggen som går til hel****... Hvilke in-ear phones er best til 500-1000? Helst så billig så mulig Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Stany Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sjekk ut disse: http://sg.store.creative.com/headphones-headsets/ep-630i/437-17989.aspx Kjøpte dem på spaceworld for 350 kr eller lignende.. Er super fornøyd med lyden + de er veldig solide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå