geggi2 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg har et problem med å finne queue listen fra NMDC slik at jeg kan importere den inn i DC++. Jeg har V0.261 avDC++ og siste versjon av NMDC. har prøvd å søke på forskjellige variasjoner av queue i xp. Noen som har vært borte i samme problem og har en fix? Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har et problem med å finne queue listen fra NMDC slik at jeg kan importere den inn i DC++. Jeg har V0.261 avDC++ og siste versjon av NMDC.har prøvd å søke på forskjellige variasjoner av queue i xp. Noen som har vært borte i samme problem og har en fix? Det er ikke noen enkel løsning på dette, fordi programmene DC++ og NMDC er så forskjellige. Du kan: a) Gjør ferdig dine nedlastninger med NMDC og bytt klient når køen er tom. B) Legg de uferdige filene i download folderen til DC++, søk etter filen ( pass på at det er samme størrelse ). Navnet på filen må være nøyaktig lik! og trykk download. DC++ skal da fortsette på samme filen. c) Slett alle uferdige filer og start på nytt Om du har omtrent hele DC i køen din blir alternativ b veldig mye arbeid. Gå heller for alternativ c :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå