Gå til innhold

Grafikk kort og hovedkort til max 1500kr

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg et billig grafikk kort til den gamle pc'n samt et nytt hovedkort.

Ønsker at dette ikke skal komme på mer enn 1000 kr, men 1500 er absolutt max pris. Dette er en pc jeg skal bruke til å se litt filmer på og spille spill som world of warcraft, som er det som krever mest av de spillene jeg skal spille.

Spesifikasjoner på deler jeg har:

2Gb DDR2 Ram

Intel® Pentium® Processor E5700 (menjer jeg å huske, den har en intel 775 sicket vet jeg)

Nytt power kjøper jeg om nødvendig

Trengs det mere info så bare si ifra så får dere det.

Takk for hjelpen på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har man så lite å bruke er ikke det vits, spar til 3000kr å skaffe deg et 1155 oppsett som er langt besre en det du har no

Uansett er 775 socketen utdatert så du finner svært lite til en billig penge og skjermkort, ikke noe å oppgradere nå, så fall ksu det har vært bare skjermkort det du sku ha valgt, men ikke hk OG skjermkort

Lenke til kommentar

har man så lite å bruke er ikke det vits, spar til 3000kr å skaffe deg et 1155 oppsett som er langt besre en det du har no

Uansett er 775 socketen utdatert så du finner svært lite til en billig penge og skjermkort, ikke noe å oppgradere nå, så fall ksu det har vært bare skjermkort det du sku ha valgt, men ikke hk OG skjermkort

Dette er en pc jeg skal oppgradere litt så den er brukbar inntil jeg har spart opp 10000-15000kr og den nye serien med skjermkort og prosessorer kommer. Når jeg har kjøpt denne pcn skal jeg gi den bort som surfe pc.

Takk for linken, men problemet er at det er DDR3 ram i det hovedkortet og jeg har bare DDR2 ram :(

Og skjermkortet var litt dyrere og bedre enn jeg kanskje hadde sett for meg ;)

Men jeg liker virkelig at jeg får hjelp til å finne noe. Som sagt, det trenger ikke være noe som er bedre enn at det kan ta World of Warcraft på medium/high grafikk uten å lagge eller gå under 30 fps.

Hadde vært veldig fint om noen hadde noe billig til under 1000 kr totalt som har litt mer peiling på billige deler enn meg. Jeg har bare kontroll på de dyre (2000+) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...