fotogigen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sjøsprøyt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bildet anbefales sett via linken og med mørk bakgrunn. Et mye bedre inntrykk da. Grei komp. God 3'er! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Flott sjøsprøyt. Fin komp Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Flott komposisjon i bildet. Ting står rundt omkring i det gyldne snitt. Bølgen ligger ligger egentlig i midten, men man kan nesten trekke en bue der den strekker seg mot - det skaper spenning, flott! Fargene er også godt komponert. Håper dette henger på veggen bak sofaen i stuen! Hva du kunne gjort bedre er litt en smakssak. Mulig du kunne noe gjort mer ut av bølgen, større. Rett og slett ved å senke kameraet, men da er det nok ikke umulig at refleksjonene i steinene ville forsvunnet. Vil rakke litt ned på smort1 sin kommentar. Jeg mener den er grunnløs i forhold til 3-eren. Jeg gir den en sekser ettersom jeg mener dette bildet egentlig tilhører oppe på 5-6. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Takk for kommentarer,6er er jeg jo veldig gla for! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 God komp og akkurat passe sløring på bølgen.Tror det ikke kunne vært gjort stort annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg