eblid Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Frost Januar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Greit frostuttrykk! Sees mye bedre via linken både mht. skarphet og kontraster. Mørk bakgrunn hever også inntrykket noe synes jeg. God 3'er! 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Lyset synes jeg du har fanget helt greit, og kompen fungerer også - ikke helt fortrolig med så mye rødstikk i snøen, tror jeg ville gått for noe kaldere i hvitt og blåtoner. En enkel sak å fikse i etterkant om bildet er tatt i RAW. Det med farger er som mye annet en smakssak, kan jo hende du har vurdert dette selv tidligere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg liker det jeg ser. Det er vanskelig å sette fingeren på hva du kunne ha gjort anderledes her. At snøen er rød gir et inntrykk av soloppgang - noe disen i bakgrunnen forsterker. Helt OK i mine øyne. Det eneste som trekker ned for meg, er at det er litt mye kvister og gress som forstyrrer nede i venstre og høyre hjørne. Men skal du fjerne de, så må du også fjerne kvistene lengre opp på høyre side, og det er dumt da de gjør seg. Som sagt, vanskelig å se hva du kunne ha gjort anderledes. Annet å finne et annet ståsteed da; men det er jo ikke sikkert det var mulig. Endret 21. oktober 2011 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
eblid Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Lyset synes jeg du har fanget helt greit, og kompen fungerer også - ikke helt fortrolig med så mye rødstikk i snøen, tror jeg ville gått for noe kaldere i hvitt og blåtoner. En enkel sak å fikse i etterkant om bildet er tatt i RAW. Det med farger er som mye annet en smakssak, kan jo hende du har vurdert dette selv tidligere. Bilde er ikke tatt i RAW. Visste ikke hva det var på tidspunktet bildet er tatt:-) Nå tar jeg alle bildene i RAW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg