Gå til innhold

BK: Frost Januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyset synes jeg du har fanget helt greit, og kompen fungerer også - ikke helt fortrolig med så mye rødstikk i snøen, tror jeg ville gått for noe kaldere i hvitt og blåtoner. En enkel sak å fikse i etterkant om bildet er tatt i RAW. Det med farger er som mye annet en smakssak, kan jo hende du har vurdert dette selv tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg liker det jeg ser. Det er vanskelig å sette fingeren på hva du kunne ha gjort anderledes her.

At snøen er rød gir et inntrykk av soloppgang - noe disen i bakgrunnen forsterker. Helt OK i mine øyne.

Det eneste som trekker ned for meg, er at det er litt mye kvister og gress som forstyrrer nede i venstre og høyre hjørne. Men skal du fjerne de, så må du også fjerne kvistene lengre opp på høyre side, og det er dumt da de gjør seg.

Som sagt, vanskelig å se hva du kunne ha gjort anderledes. Annet å finne et annet ståsteed da; men det er jo ikke sikkert det var mulig.

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lyset synes jeg du har fanget helt greit, og kompen fungerer også - ikke helt fortrolig med så mye rødstikk i snøen, tror jeg ville gått for noe kaldere i hvitt og blåtoner. En enkel sak å fikse i etterkant om bildet er tatt i RAW. Det med farger er som mye annet en smakssak, kan jo hende du har vurdert dette selv tidligere.

Bilde er ikke tatt i RAW. Visste ikke hva det var på tidspunktet bildet er tatt:-) Nå tar jeg alle bildene i RAW.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...