Thomas :-) Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hei! jeg lån faren sin Windows Xp Office 2 CD'er laste på min PC funker ikke men faren sin PC ja funker :-? hvorfor? min faren tror CD'er bruk bare has PC riktig? :-? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Må jeg har systemdiskett hvor fant det? jeg har windows Xp pro og Windows 98 Master cd jeg vet hvordan sett inn disk systemdiskett og Windows 98 master cd inn cd-rom så start PC skrive C: format C: Win98nor/install enter ferdig så windows 98 så opp laste windows Xp pro???? ikke svar? :-? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva er det engentlig du snakker om? Er det: Microsoft Office XP eller er det Windows XP??? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hva er det engentlig du snakker om? Er det: Microsoft Office XP eller er det Windows XP??? jeg har prøve windows Office XP men kan ikke bare faren sin pc kan det jeg må bruk Windows XP pro Windows Xp pro ja Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 grunnen til at Office ikke går på din pc og bare på faren din sin maskin er fordi at den er lisensert på kun en pc, vet ikke helt hvorfor, men det er no bare sånn. det med Windows XP blir litt verre. som jeg forstår så har du Windows 98 fra før? men du vil legge inn XP pro. nei, det går nok ikke siden at den også bare er lisensert på kun en pc. det går ikke an å legge den inn på flere maskiner. du må nok holde deg til Windows 98 enda litt til ja. offtopic: hvordan gikk det med Linux forresten? for du det til? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 eller min fetteren sa fordi jeg har begge SuSE 8,2 og Windows Xp pro sammen en harddisk per sek først SuSE 8,2 etter Windows Xp pro noe har også? men noe som vet hvor fant systemdiskett www? for igjen laste windows 98 master så Windows xp pro på start pc svart side skrive kanskjer også SuSE 8,2 fordi windows xp pro mase sa må install på ny Windows tror jeg uhelle sett programmer WINDOWS :-? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 hvordan gikk det med Linux forresten? for du det til? problemet med blå side stopp lenge kan ikke vider fordi ATA på harddisk? Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hadde du skrevet om alt du har skrevet i tråden her... DA kunne jeg kanskje ha hjulpet til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå