MysticoN Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Testet nettop spillet og fant ut at dette var kos, så her må det diskuteres. Hvilken helt liker dere best, selv står jeg mellom Squire og Apprentice. Liker egentlig de minst med siden de har "tårn" gjør det mye enklere å spille singel player. DD Wiki Hjemmeside Spillet kan kjøpest på steam for 12 Euro. Endret 26. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gud av meg for et strålende spill!! Brukte masse tid på dette spillet på iPaden, men har nå for alvor hoppet over til PC. Kun kontrollene er nytt, men spillet er fremdeles ufattelig underholdende. Synd det foreløpig er umulig å spille online, ettersom man mister connection HELE tiden -.- Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så dere synes spillet er verd 12 euro? Har prøvd ut demoen men føler dette spillet er best med andre spillere? Har vurdert å kjøpe det men akkurat nå holder jeg på med Orc Must Die. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Har ikke testet Orc must die, men ja jeg mener at dette spillet er verdt 12 euro. Koster no like mye som en kino bilett og kan vel nesten garantere at du får mer underholding i DD. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Så dere synes spillet er verd 12 euro? Har prøvd ut demoen men føler dette spillet er best med andre spillere? Har vurdert å kjøpe det men akkurat nå holder jeg på med Orc Must Die. Nei, på ingen måte. Spillet er verdt laaaangt mer enn det, og jeg hadde ikke sagt et eneste ord på det om dette hadde kostet full pris, altså 400-600. Kanskje det beste spillet jeg har spilt i år, uansett pris. Og ja, spillet er online, men funker fett alene og. Spesielt før du finner ut hvor fantastisk det er online Endret 21. oktober 2011 av Ferb Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Tja, selv valgte jeg å rolle en monk først. Fant ut at det ikke var så morro å spille alene. Så jeg mener at det kommer ann på hva man liker å spille, spiller man monk eller ranger (?) så er det vel best å fokusere på multi. Menst Squire og Apprentice fungerer like godt i singel player. Men igjen så er dette min oppfatning, er aldeles ikke sikkert at dere deler den. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Helt enig der. Hunter er umulig å spille som alene, samme med monk forsåvidt. Selv er jeg apprentice, og pleier å få klart mest poeng når jeg spiller. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 som apprentice. Bruker du å spamme venstre muse knapp eller lade opp? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg ser på den viktigste oppgaven til apprentice å holde styr på forsvarverkene. Løp rundt, sett opp nye, reparer, oppgrader, og generelt hold styr. Føler de andre har mer å tilby i selve kampene, så derfor tar jeg gladelig på meg den oppgaven. Faktisk syns jeg at hvis du selv dreper flere enn tårnene dine, spiller du feil, i motsetning til de andre klassene. Når det ikke er nødvendig, pleier jeg å spamme så mye jeg kan Men vil anta det kommer noe an på våpenet du bærer. Endret 21. oktober 2011 av Ferb Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 ok, men du finner vel tid av og til til å springe rundt å gjøre litt skade selv også? Spillte multi i går med en som spillte monk. Vi var kun 2 stk og siden han hadde repair aura fant jeg fort ut at det var like grett at han sprang rundt og oppgraderte og reparerte tårn. Finnest det ei liste en eller annen plass på nettet som lister opp alle våpen/armor statsene? Er enda litt ny og finner mye av de symbolene forvirrende. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Virker som det er få som spiller dette spillet og henger her på forumet. Et lite problem er at folk ikke klarer å sammarbeide men dette er no likt alt av multiplayer. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 spilt meg opp til lvl34, og må si at jeg er stor fornøyd. Beste spillet på en lang tid, spiller med en del venner. så baserer inntrykket mitt på co-op delen. Den funker veldig bra Er utrolig spent på og se hva slags mods og mapps vi vil få etterhvert når modding verktøyet blir utgitt. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er selv i 25 eller 26 nå, så kan bruke familiarsene fra Team Fortress 2 ^^ Riktig så artig å se en liten pyro fly over skulderen din. I stad skjedde et forresten noe veldig merkelig. Alle fiendene ble plutselig usynlige, og jeg mistet våpenet mitt, som gjorde at jeg ikke kunne gjøre noe. Når runden var ferdig klikka alt, og måtte restarte Steam. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Dinget nettop level 12 og har ikke brukt 1 mana da jeg ventet til level 12 for å bruket mitt nye våpen. men no kan jeg ikke oppgradere noe :o Er det en bug eller? Noen som vet noe info om patch til spillet? Noe plagsomt den multiplayer buggen... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 måtte rerolle på trendynet serverne for ett par dager siden. Så er nå lvl30 squirl, liker ikke helt classen tho Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Får ikke startet spillet! Når jeg går inn står det bare at spillet starter i kanskje 4 sekunder, så skjer det ingenting. Fant ingenting om dette rundt på nettet, så det frustrerer meg noe innmari! VIL SPILLE!! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ferb: Vist det ikke har forbedret seg no ville jeg ha reinstalert spillet. Veldig gøy med andre ja.. men kun når vi er en 3-4 på samme level nivå som sammarbeide og sliter for å klare ting. Når jeg lager game så skriver jeg lvl 20-30 men likavel kommer det lvl 60-70 inn. Også like kjedelig når vi har failet en challange og en av de som spiller bytter til sin lvl 50-70 helt. Skjønner ikke at folk ikke er så redd for en utfordring Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Sukk, 2 stavefeil bare på NAVNET til spillet i trådnavnet. Kan du ikke fikse det er du grei? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Etter mye frem og tilbake fikk jeg endelig fikset dette, så kan spille det fint med alle mine saves. For nå. Uansett, glad jeg fikset det "såpas" tidlig, for den 31. (jupp, Haloween) skal det komme en stor overraskelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå