Tåkelys Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ingen er vel helt ripesikkert. Men samsung Galaxy SII og iphone4 har gorilaglass, som vel er det som er mest motstandsdyktig mot riper. Er sikkert flere mobiler som bruker samme glass. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Lg Optimus 2X har også samme type glass. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 www.corninggorillaglass.com/ Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har du litt sand på parketten og "slider" telefonen over dette på ett eller annet vis, ja da får du riper uansett hvilket glass telefonen har, så best å passe på om du vil beholde telefonen som "ny"... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ingen er vel helt ripesikkert. Men samsung Galaxy SII og iphone4 har gorilaglass, som vel er det som er mest motstandsdyktig mot riper. Er sikkert flere mobiler som bruker samme glass. Apple bruker vel ikke Gorillaglass..? Jeg kan nevne at jeg er svært imponert over min Samsung Galaxy S.. Den er hardt mishandlet i et drøyt år nå.. Den har fått en liten ripe i displayet, men bortsett fra det er displayet helt perfekt. Den har blant annet vært i lomma sammen husnøkler og sånt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 De fleste HTC-telefoner har også Gorilla Glass. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ingen er vel helt ripesikkert. Men samsung Galaxy SII og iphone4 har gorilaglass, som vel er det som er mest motstandsdyktig mot riper. Er sikkert flere mobiler som bruker samme glass. Apple bruker vel ikke Gorillaglass..? Kan være. Synes bare jeg leste at den hadde det Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ingen er vel helt ripesikkert. Men samsung Galaxy SII og iphone4 har gorilaglass, som vel er det som er mest motstandsdyktig mot riper. Er sikkert flere mobiler som bruker samme glass. Apple bruker vel ikke Gorillaglass..? Jeg kan nevne at jeg er svært imponert over min Samsung Galaxy S.. Den er hardt mishandlet i et drøyt år nå.. Den har fått en liten ripe i displayet, men bortsett fra det er displayet helt perfekt. Den har blant annet vært i lomma sammen husnøkler og sånt.. Kan bekrefte at dette stemmer. Har også mishandla min ved å stadig miste den i gulvet, og ha den i lomma sammen med alskens nøkler. Skjermen er fortsatt som ny. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har en iPhone 3GS som jeg har hatt i et par år. Skjermen fremstår som ny uten noen form for beskyttelse. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar
csgutt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingen av iPhone versjonene har/bruker Gorillaglass. Her er en komplett liste over alle produker som bruker Gorillaglass: http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/full-products-list Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå