MotoG Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Heipiplerke Beskrivelse: Fra sommerens fuglefotografering. Pentax k-5 Sigma 50-500 1/800 f6,7 Iso 160 Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sterkt belyst lerke dette! Skarpt på selve fuglen. Lite kutt nede og til ve. kanskje...! God 3'er! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Synes du har kontrollert det kraftige lyset godt her uten at det har ødelagt for fuglen. I overkant hardt skarpet (halo). Noe jeg liker veldig godt med dette bildet er tredelingen i forgrunn, mellom og bakgrunn - den kunne nesten stått som en selvstendig abstraksjon. Plasseringen er ikke helt standard, det synes jeg er helt greit når det fungerer slik som her. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fint fuglebilde. Tøft lys som du har taklet bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg