Gibos Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Fikk med 2 briller da jeg kjøpte tven, men regner med at det finnes briller som er bedre (håper jeg)Noen som har erfaring de vil dele med meg? Endret 21. oktober 2011 av Gibos Lenke til kommentar
Runefalk Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er vel 2 forskjellige briller,oppladbare og de med vanlig batteri(ikke oppladbare) Men du kan vel bare bruke søkefunksjonen så finner du det vel ut Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Søkefunksjon i dette forumet? Jeg har bedre søkefunksjon i kleskapet mitt. Men jeg har søkt på flere varianter av 3D briller og samsung FØR jeg spurte bare så det er sakt. Er enda like slu, samsung selger jo flere typer briller i flere prisklasser. Spørsmålet jeg stiller meg om noen av disse er bedre enn de andre. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Først må du finne ut hvilke briller som fungerer med din TV. De TV-ene som selges nå (D-serien) bruker bluetooth, mens forrige generasjon (C-serien) bruker IR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå