Jotun Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det var faktisk ikke ment seriøst, men what can I do? Var det en spøk? Skal støtte Hewitt, for det er neimen ikke lett å skille ut det som er seriøst, og det som bare er dumskap. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er jo du ekspert på Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hoho... Tenkte eg skulle skrive det i innlegget, men ville gi deg the benefit of the doubt. Du beit rett på som vanlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bite på? Du kommer inn i en diskusjon uten noe saklig annet enn å prøve å få pluss Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jepp, eg prøver å skaffe meg så mange plusser som mulig for så å selge de i bruktmarkedet. Tunge argumenter du har her nå klumpen. Skjønner jo ikke hva du beit på engang du.... Endret 23. oktober 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå