danno_O Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er rimelig typisk det her... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Syns Reina har vært svak i dag men også tidligere i sesongen,Norwich tar over hele showet En kamp vi bør vinne uten problemer Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dalglish tar av Bellamy som har vært Liverpools beste,huff Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Dette er trist å se på. Faen. Hvis vi ikke vinner nå blir det er faen så trist helg. Jeg blir så uendelig frustrert av å se Liverpool klumse seg bort mot smålag de egentlig skal slå. Hva i helvete er problemet her? GAAAAH! Møkkalag. Endret 22. oktober 2011 av danno_O Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Der prøvde djevelen seg Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fytti helvete for noen sjanser. Klasse av Ruddy. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeez. En grei kamp, burde vunnet latterlig overlegent, men Suarez bruker tilsynelatende mer tid på å trene på dives enn avslutninger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Forbanna piss! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 FY FAEN FOR NOE DRITT, stanger hele kampen FAEN!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Går å drikker no vaskemiddel jeg. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Bra jeg ikke er i en glassbutikk nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Marginer. jævla fuckings marginer 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er vel ingen tvil om at ruddy er man of the match. Trist. Januarkjøp: En som setter mulighetene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Herregud for et sjansesløseri uten like. Håper Carroll starter på bekostning av Kuyt eller Downing neste kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 EGGELIKØR IKVELD! Fortjener faen ikke bedre etter 1-1 mot Norwich Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Inn med Carroll?,ikke få meg til å le,da stopper vertfall ting opp Syns forøvrig Downing har vært skuffende siden han kom fra Aston Villa og ikke bare i denne kampen Carroll er bedre enn Kuyt på det meste. Downing har en nedover kurve, men har mer og fare med offensiv enn Kuyt. Selv på en dårlig dag. Kuyt hemmer angrepet mer enn han gjør nytte for seg. Vanskelig å beskrive hvor irriterende dette er. Suarez er usmaklig. Kjefter og maser på dommeren, og medspillere, men så er han selv utter crap foran mål. Torres hadde hatt 3-4 mål i dag. Om ikke mer. Synes det er merkelig at BÅDE Downing og Bellamy taes ut og Kuyt blir plassert på venstrekant, og forsvaret vårt er like inkompetente som vanlig og slipper inn. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Denne kampen hadde dere vunnet lett hvis ikke Adam hadde spilt. Tjukken orker aldri å ta et returløp, særlig ikke den siste halvtimen. Gerrard ser også veldig treig og rusten ut imo, karrieren virker å være på hell, forståelig nok. Alt i alt et ufortjent poengtap, men sånne får man i PL Suaerz er en god fotballspiller, det har jeg ingen problemer med å erkjenne, men gudbedremeg... Alle pepperkakers mor, fyfaen for en usmakelig drittunge. Filmer konstant, overspiller, verste kroppsspråket i fotballhistorien og et rotte face to match. Blir fysisik kvlam av hele fyren, sånne som han ødelegger gleden av å se fotball. Om det er en spiller jeg håper brekker beinet og mister fotballkarrieren så er det han. Hadde vært helt fortjent. Endret 22. oktober 2011 av toppmeis 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som vet hvordan man kan skåre et mål i fotball ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå