Gå til innhold

Liverpool-Norwich

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at dere tar for lett på kampen, men dere er ikke i stand til å bryte ned lag som legger seg lavt og ikke byr på selvmord. Liverpool mangler kreativitet og dersom Suarez ikke leverer på sitt beste, så ser jeg ikke hvor måla skal komme fra. Hadde ikke vært noe stort sjokk for meg om Noriwch vinner faktisk.

Lenke til kommentar

Tviler på at dere tar for lett på kampen, men dere er ikke i stand til å bryte ned lag som legger seg lavt og ikke byr på selvmord. Liverpool mangler kreativitet og dersom Suarez ikke leverer på sitt beste, så ser jeg ikke hvor måla skal komme fra. Hadde ikke vært noe stort sjokk for meg om Noriwch vinner faktisk.

Om vi starter i den 4-4-2 formasjonen jeg listet opp på forrige side så er det plenty med matchvinnere. Det jeg er redd for er backfireren som inviterer til baklengs. De fire på midten og spissene kan alle score. Om det blir tilfellet tviler jeg på, og er enig i at det ville ikke vært så stort sjokk om Norwich tok minst 1p. Synd å ha så lave forventinger når vi ønsker å komme inn blant topp 4 igjen.

Drømmer om at vi vinner en sånn innsats og vilje slik vi hadde i deler av vårsesongen. Fulham borte feks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...