Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oddsen på kampen: 1.30 5.25 11.00. Jeg bare lukter at vi typisk tar for lett på jobben i dag, og det blir en U. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tviler på at dere tar for lett på kampen, men dere er ikke i stand til å bryte ned lag som legger seg lavt og ikke byr på selvmord. Liverpool mangler kreativitet og dersom Suarez ikke leverer på sitt beste, så ser jeg ikke hvor måla skal komme fra. Hadde ikke vært noe stort sjokk for meg om Noriwch vinner faktisk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Blir jaggu ikke sjokkert sjøl heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tviler på at dere tar for lett på kampen, men dere er ikke i stand til å bryte ned lag som legger seg lavt og ikke byr på selvmord. Liverpool mangler kreativitet og dersom Suarez ikke leverer på sitt beste, så ser jeg ikke hvor måla skal komme fra. Hadde ikke vært noe stort sjokk for meg om Noriwch vinner faktisk. Om vi starter i den 4-4-2 formasjonen jeg listet opp på forrige side så er det plenty med matchvinnere. Det jeg er redd for er backfireren som inviterer til baklengs. De fire på midten og spissene kan alle score. Om det blir tilfellet tviler jeg på, og er enig i at det ville ikke vært så stort sjokk om Norwich tok minst 1p. Synd å ha så lave forventinger når vi ønsker å komme inn blant topp 4 igjen. Drømmer om at vi vinner en sånn innsats og vilje slik vi hadde i deler av vårsesongen. Fulham borte feks. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mine innlegg... heia heia Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Gleder meg til kamp ! Håper værtfall 1/helst 2 av disse starter : Hendo, Bellemy, Maxi. Maxi kan godt komme inn i 2omg... YNWA ! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Føler vi kan trenge de med en god fot, eller god skuddfot i dag. Det er ikke umulig at vi kan gå på en smell, men jeg tror ikke vi tar for lett på oppgaven. Dette kan bli en kamp hvor vi aldri får hull på byllen eller vinner med mange mål. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 2-0 suarez og carroll Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://vimeo.com/30938797 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 JimBoardman#LFC Pepe, Johnson, Carra, Skrtel, Enrique, Downing, Gerrard, Adam, Bellamy, Kuyt, Suarez Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Reina Johnson, Carragher, Skrtel, Enrique Downing, Gerrard, Adam, Bellamy Kuyt, Suarez Veldig offensivt lag av Kenny..! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ikke noe Fergie-taktikk her nei, denne skal vinnes. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ser ut som Kelly har blitt skadet igjen? Er ikke på benken hvertfall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Standard. Da blir vel Johnson skadet iløpet av denne kampen også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Morsomt med Enrique og Johnson på backene. Fett med Bellamy start. Håper bare han tar sjansen og får starte igjen. Litt overrasket over at Kuyt får starte mtp så dårlig han var mot Man Utd. Burde vinne denne, men er redd for U. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skulle ønske Carroll for Kuyt, men ellers ser dette bra ut! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 herligt offansivt lag ja, håper downing får sin første scoring ikveld. Målorgie hadde vært digg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Eneste jeg savner er Agger. 3-0, minst. Ellers blir jeg skuffa. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Eneste jeg savner er Agger. 3-0, minst. Ellers blir jeg skuffa. Har trua på 4-1. Kan bli litt tøft uten Lucas, så ett mål må vi nok regne med. Bellamy og Downing putter! Edit: Frysninger fra helvete. Endret 22. oktober 2011 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå