Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) LIVERPOOL VS NORWICH Dato: 22.oktober Kl: 18.30 Stadion: Anfield Dommer: Ikke meg Liverpool Liverpool har kommet seg etter Tottenham-stortapet. Og det forventes at denne kampen skal vinnes fra hjemmelaget.Liverpool har tilgode å tape på hjemmebane forøvrig, men har også spilt to 1-1kamper, som kanskje burde ha endt som 3poenger. Lucas står over kampen pga karantene, Johnson og Aurelio kan være klar etter skader. MMulig startellver: Reina, Kelly, Carragher, Skrtel, Enrique, Kuyt, Adam, Downing, Gerrard, Suarez og Carroll. One 2 watch Norwich Startet elendig i sesongen men kanarifuglene(fuck LSK) har kommet seg. Sitter med 3 seiere de siste 4 kampene. Og når Liverpool i tradisjon tro har hatt vansker med favorittstempelet kan det fort raske med seg noen poeng fra Anfield. Zak Whitbread , Daniel Ayala(ex.liverpool) and Elliott Ward og James Vaughan er ute med skade. Mulig starteller: Ruddy, Naughton, Martin, Barnett, Tierney, Bennett, Hoolahan, Fox, Pilkington, Morison, Johnson. One 2 watch TooLiverpoolfans:YNWA TooNorwichfans:Good luck Endret 21. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Herlig at du tar ansvar zu. Håper Kuyt benkes og Bellamy eller Maxi får starte. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hadde ikke gjort meg imot om Bellamy startet nei, og Maxi inn etter 70min. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Tror dette kunne vært nice i morgen: Johnson - Agger - Kelly - Enrique ---------Spearing - Adam Suarez------Gerrard-----Bellamy (Maxi) -------------Carroll Evt Downing inn for Spearing, og rokkere litt om på posisjonene. Syns uansett Spearing kunne fått litt kamptrening nå som Lucas er utestengt. Endret 21. oktober 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gleder meg til kamp! Hadde vært moro med Gerrard, Bellamy, Suarez og Carroll i samme lineup. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skal bli godt å kunne ha Johnson og Enrique på hver sin back. Si hva man vil om Glenny defensivt, men framover er han mye å holde styr på. Det samme vet vi Enrique er. Lenge siden vi har hatt to så raske backer som vi har nå. Kelly er heller ikke treig. Pepe Johnson - Carra - Agger - Enrique Downing - Gerrard - Adam - Bellamy Suarez - Carroll Eller... Pepe Johnson - Carra - Agger - Enrique Hendo - Gerrard - Adam Suarez - Carroll - Downing/Bellamy Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Liker alt. 2 der Jefe. Dog er det nok en sannsynlighet for at Spearing spiller. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gleder meg virkelig til denne kampen! Norwich er ikke de letteste laget vi kan møte. For 2 år tilbake var dem i League 1 i Englad, året etter der igjen var dem i Championship og nå er dem i Premier League. De har slått 3 lag; Bolton,Sunderland og Swansea. Egentlig bør Liverpool vinne, men jeg er skeptisk til denne kampen. Jeg tror dette laget gjør det bra i Premier League i år, og overasker alle. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Klokken 18:30? Serr? Fitte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lukter Liverpoolseier lang vei. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Alt annet enn seier her kan ikke tolereres. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hadde jo vært greit med tap. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) I got the Hendo fever! I got the moves like Agger http://www.youtube.com/watch?v=iEPTlhBmwRg&ob=av2e , i got the moves like Agger, i got the moooooves like Agger! http://www.youtube.com/watch?v=jZMQ0OKVO80 Fuck you Torres, and put on Meireles while we are at it!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 22. oktober 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tror det kan bli en spennende kamp hvis Suarez ikke filmer ut flere av Norwich spillerne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Alt annet enn seier her kan ikke tolereres. Skal nok tolerere et tap eg. Går nok greit. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kunne jeg aldri trodd. Men vil faktisk se Hendo starte i dag. Han virker veldig sugen på å spille og trener hardt og mer enn de andre. Har vist bedre takter hele tiden og nå som Lucas er ute åpner det seg for litt endringer på midten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mener vi må starte med Carroll og Bellamy, kan være viktig å gi disse to kamptrening sammen ved tanke på Suarez-situasjonen. Kan jo fort skje at Suarez får 4-5kamper karantene pga rasismesaken og da sitter vi igjen med Carroll-Bellamy på topp. Kuyt på topp funker sjeldent siden han ofte løper sitt eget løp. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har mest lyst å sjå dette laget idag, men trur dog det hadde vore lurt å la carroll få speletid. Pepe Johnson - Carra - Agger - Enrique Gerrard - Adam Downing - Henderson - Bellamy Suarez Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Downing på høyre, hvordan funker det egentlig? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Funka fint i Aston villa. Og uten carroll på banen trenger vi ikkje innleggsfoten hans så mykje og han kan derfor heller skjere inn over i banen og komme til skuddposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå