kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Heisann! Har nå bestemt meg for å gå over til Opera for godt (tror jeg ), men det er noen ting som irriterer meg, men som jeg tror skal være ganske enkle å fikse. Det at Opera vises som et vindu på Taskbar'n vil jeg ha vekk, slik at ALLE vinduene vises på taskbar'n og ikke den innebygde greia i Opera - er dette mulig? Bruker versjon 7.11 build 2887 for øyeblikket. ALT annet fungerer utmerket, men det er noen som kan tipse meg om hvor jeg skal fikse dette? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Vet at det er mulig ved første "launch" av programmet. Husker at jeg fikk det selv da jeg installerte Opera 7.01 for leenge siden. Men jeg finner det ikke på Preferences. Det beste rådet jeg kan gi deg er å spøøre på Opera sine egne forumer på www.opera.com Lykke til Lenke til kommentar
pekle Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Alt-P ->Windows ->Open pages in new window. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Tusen takk! Regnet med at det var en enkel løsning på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå