tobias1998 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hei, noen som vet om en bra men billig konsoll (sånn som ligner på en ps3 konsoll) til mac. For å spille gta, battelfield og div skytespill. Endret 27. november 2011 av tobias1998 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror ikke MAC noen gang har produsert en spill konsoll. Lenke til kommentar
tobias1998 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 fins det ikke noen som f. eks windows har laget som funker på mac?? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror ikke MAC noen gang har produsert en spill konsoll. Det er faktisk ikke helt riktig, sammen med det japanske leketøyselskapet Bandai, laget de en konsoll kalt Pippin midt på nittitallet. Denne har Apple imidlertid, flink som de er med merkevarebygging, nesten klart å utslette fra folks bevissthet. Jeg trenger vel ikke å nevne at konsollen var en gigantisk fiasko. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du mener gamepad? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du mener gamepad? Du ser vel at han skriver konsoll Jeg vil anbefale Pippin, det er det nærmeste du kommer en konsoll til Mac! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror ikke MAC noen gang har produsert en spill konsoll. Det er faktisk ikke helt riktig, sammen med det japanske leketøyselskapet Bandai, laget de en konsoll kalt Pippin midt på nittitallet. Denne har Apple imidlertid, flink som de er med merkevarebygging, nesten klart å utslette fra folks bevissthet. Jeg trenger vel ikke å nevne at konsollen var en gigantisk fiasko. beklager, jeg glemte den husker jeg så et program om Apple på youtube engang. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du mener gamepad? Du ser vel at han skriver konsoll Jeg vil anbefale Pippin, det er det nærmeste du kommer en konsoll til Mac! "En konsoll til mac for å spille spill?" eller "En gamepad til mac for å spille spill?" Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, han mener selvsagt en kontroll, men morsomt å tulle med den forskjellen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sjekker litt og det ser ut som en kan bruke bla Microsoft sin håndkontroller på Mac...fant i farta et klipp. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kan også bruke sony sin bluetoth kontroll med litt tweaking Finnes dog ikke konsoll til mac eller pc. Men finnes konsoller til tver Lenke til kommentar
tobias1998 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 jeg mente kontroll, sorry Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 You better be... Hehe Her er guide for å få ps3 kontroller på mac til å fungere http://mac1.no/artikkel/9622/slik-kobler-du-din-ps3-kontroller-til-macen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå