Gå til innhold

Og så var SSD ditca!

Anbefalte innlegg

Happy hour!

Speiler C:\ til ny WD Black 750Gb HDD og kan enedelig slappe av igjen... "kona" kan arve F-115 skiten til sin nye PC nr. 2. Blir sikkert veldig kry over at pc'en hennes starter raskere enn "fete" min... :p

Blir nok SSD igjen... om to år eller mere... og da blir det Intel..

Done..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årsak er sinnsykt mye uforklarlige krøll, umulig å stole på i suspend/sleep mode. BSOD i hytt og pine uten forklaring annet enn "lost data". Kjørt alskens Benchmarks og torturetests der det går greit, men i det lange løp ikke muligheten til å skrive hardt når du går i sleep/hibernate. Jeg tolererer ikke ting som selges som ferdig produkt og DU er prøvekanin + alt vekk kasta stresset med å finne ut av det. Eneste SSD e sexy for er oppstart, men jeg bruker 99% av tida generelt på å runne ting, der gjør SSD ikke en skit. Bye SSD.

Generelt sånn: Du har større risiko for krøll med SSD enn en to platers disk i dag ennå. Jeg har hatt krøll. Velg og vrak.

Lenke til kommentar

Grei no ikkje alle SSD-er over ein kam fordi du har hatt ein dårleg erfaring. Eg har hatt maskinvareproblem med prosessorar, ram, hovedkort og harddiskar utan at det har hatt noko betydning for mitt inntrykk av komponenten.

SSD er overlegen spinnediskar, eg returnerer aldri (med unntak av lagringsdiskar), men ein kan sjølvsagt alltid vera uheldig og koma borti eit dårleg eksemplar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Grei no ikkje alle SSD-er over ein kam fordi du har hatt ein dårleg erfaring. Eg har hatt maskinvareproblem med prosessorar, ram, hovedkort og harddiskar utan at det har hatt noko betydning for mitt inntrykk av komponenten.

SSD er overlegen spinnediskar, eg returnerer aldri (med unntak av lagringsdiskar), men ein kan sjølvsagt alltid vera uheldig og koma borti eit dårleg eksemplar.

Dette. Er ikke behov for å si mer.

Lenke til kommentar

Årsak er sinnsykt mye uforklarlige krøll, umulig å stole på i suspend/sleep mode. BSOD i hytt og pine uten forklaring annet enn "lost data". Kjørt alskens Benchmarks og torturetests der det går greit, men i det lange løp ikke muligheten til å skrive hardt når du går i sleep/hibernate. Jeg tolererer ikke ting som selges som ferdig produkt og DU er prøvekanin + alt vekk kasta stresset med å finne ut av det. Eneste SSD e sexy for er oppstart, men jeg bruker 99% av tida generelt på å runne ting, der gjør SSD ikke en skit. Bye SSD.

Generelt sånn: Du har større risiko for krøll med SSD enn en to platers disk i dag ennå. Jeg har hatt krøll. Velg og vrak.

Tja, med 4stk C300 128GB, 1stk C300 256, 1stk Intel X25-V 40GB, 1stk Intel X25-M 160GB, M4 64GB og Kingston V+100 64 GB innomhus så har jeg kun vært plaget med at Kingstonen har falt ut under torturtesten jeg driver med.

Tror ikke du skal konkludere med at 1 ssd med krøll= alt av ssd suger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...