MrKrussedull Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har da bygget en pc, jeg får lagra alt på harddisken min, men når jeg starter pc'en så står det "cannot fin harddisk". jeg har lagra diverse spill og programmer, men når jeg skal laste ned HK driver så finner den ikke harddisken. noen som har peiling på hvordan jeg kan få fiksa dette? takk til dem som svarer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Litt mer info kunne trenges. Har du bare en disk i PCen, eller flere? Du får startet Windows, eller? Kan være at det bare er en uskyldig melding fra BIOS, som sier at en av kontrollerene ikke har tilkoblet noen disk. Lenke til kommentar
MrKrussedull Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, jeg har bare en harddisk og ja jeg får starte windows^^ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei. Jeg gjetter på at du har et hovedkort med ekstra raid-kontroller. Jeg har en slik ekstra kontroller som gjør at en tilsvarende melding kommer opp på skjermen etter post. Det er ingenting å bry seg med, da er det ingen feil bare en infomelding Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 koble sata port til en annen sektor av hovedkortet, hvor den forhåpentligvis vil bli funnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå