sun4evah Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg har en samsung S som jeg har klart å sperre rett og slett. Jeg kommer fint inn fra pinkoden, men videre står det at jeg må taste googlekonto for at jeg kommer inn. Har til og med laget med googlekonto(Men dette er etter mobilen er sperret), og fortsatt kommer jeg ikke inn!!! Er det noen forslag hvordan jeg kan komme inn i mobilen da jeg ikke vet kontoen min og er det andre måter å komme inn i mobilen på? Hilsen en irritert mobilbruker!!! Endret 22. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 If that doesn't work, or if your phone is frozen: Turn the power off. If your Samsung Galaxy S is frozen, pull the battery out and reinsert it Hold the Volume Down button Press and release the Power button You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock Select Clear Storage by pressing the Volume Down button Press and release the Power button Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO Tatt fra www.knowyourcell.com Lenke til kommentar
sun4evah Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Nå har jeg prøvd det som er foreslått, men det kommer ikke noen valgmuligheter jeg kan velge!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå