Kowalski Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ..og ned som en skinnfell. Det var vel kanskje det smarteste.. Topic passer ikke til innlegget.... flyttes ellers til "Annet" Ja, drit i å bland deg for kjøss!!! Prøver du å leke sjefen her eller? Og så, 7 min. senere, uten svar fra DesertGlow: oi, du er sjefen her ja... Sorry :oops: Jeg syntes denne var litt morsom, og håper forøvrig at ingen oppfatter dette som personhets mot den anonyme. Edit: Typo Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Snakk om å ta feil... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 HAHA så sinnsykt morsomt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 lol hvem var det som skrev det der?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 lol hvem var det som skrev det der?? Det er irrelevant. Les tråden som ligger som annonsering her på "gullkorn"... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ler fortsatt jeg. Hver gang jeg har lyst til å le går jeg til dette gullkornet. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Værså snill, jeg dør av latter her.!!! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Dette er helt klart det beste gullkornet EVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå