raastad Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg har Windows 7 med orginal engelsk språk, men har endra dette til norsk, men selve startmenyen er på engelsk å skrivebordet er på norsk :S kan jeg få ALT på norsk? Endret 21. oktober 2011 av raastad Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvordan endret du språk da? Hvilken Windows 7 versjon har du? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 endret gjennom windows update har ultimate prøver å laste ned en iso fil nå på noen giga kanskje det gjør susen når jeg installerer fra den Lenke til kommentar
raastad Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) hvorfor den er på flere giga er fodi den inneholder de fleste språkpakker men jeg trenger kun norsk men må laste ned alle, så får se om det gjør susen tar backup først i tilfelle Endret 21. oktober 2011 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 *det fiksa seg av seg selv i dag (får se hvor lenge dt holder) Lenke til kommentar
raastad Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 bah, varte ikke lenge nei Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du har ekte Windows 7 Ultimate, og har byttet språk via update ved å laste ned og installere norsk språkpakke? Her er noen skjermbilder som du bør sjekke gjennom, for å se om alt står til norsk der. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Du har ekte Windows 7 Ultimate, og har byttet språk via update ved å laste ned og installere norsk språkpakke? Her er noen skjermbilder som du bør sjekke gjennom, for å se om alt står til norsk der. alt står på norsk ja, å mulig problemet ble løst av seg selv vet ikke helt men trur det hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå