Niklasp Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bli med og stem for hva godtgjørelsen skal være. Tele2 ber om unnskyldning for nedetid Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skulle ønske Get gjorde det samme hver gang de hadde trøbbel med linjene. Men det skjer jo så ofte at de hadde gått konkurs i løpet av kort tid Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Driter i hele Tele2. Snakket med dem 4 ganger denne uka. Alt jeg fikk til svar var at "det kan vi ikke hjelpe deg med. Ja, vi vet at andre operatører gjør sånn gratis, men vi gjør det ikke". Korteste abonnementet jeg har hatt noensinne. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg rører ikke Tele2 lengre, selv med ildtang. Makan til ubrukelig kundeservice, og firma skal man lete lenge etter. Blitt fakturert for to forskjellige abonnement, i samme periode, på samme telefonnummer, fire måneder på rad, hvor kundeservice har påstått de har rettet opp i det. Har måtte krangle for å si opp mobilt bredbånds-abonnement etter tre måneder (de har ofte tilbud slike pakker som varer i 3mnd), over telefon gir de ingen informasjon om at kunde selv må si opp etter tre måneder. De får aldri en krone av meg igjen, uansett hvor ille konkurentene måtte bli. - Mortis 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hva man enn sier om Tele2 må jeg si at Tele2 og brukerne deres virkelig imponerer meg. Å gi en dags omsetning til årets TV-aksjon er virkelig verdig. Jeg har vært hos Norsk Folkehjelps hundetreningssenter i Bosnia, og arbeidet som gjøres der er svært imponerende. Norsk Folkehjelp er verdensledende innen minerydding, og om det er noe som fortjener hver jævla krone det kan få, så er det minerydding. Miner er noe forbannet dritt, og jo flere av dem vi kan få opp av bakken og destruert, jo bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg