Mobil eksperten Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg ble litt lei det "gamle" designet på siden min og tenkte jeg skulle lage nytt.. Dette er bare en test, og flere endringer vil bli gjort, men hva synes dere så langt? Adressen er: http://home.no.net/moort1/hei.html En ting til, går det an å skifte farge på den svarte firkanten? Hvis ja, hvordan gjør jeg dette? Svar blir tatt i mot med takk :smile: Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Likte fargene og designet. Veldig bra !! Eneste jeg har å påpeke er at jeg synes du burde ha menyen i frames, slik at den ikke blir borte når du scroller. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 fin men sidene tar for lang tid å laste Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 fin men sidene tar for lang tid å laste Faktisk merker jeg ikke det.. Det er vel av og til, kanskje det blir bedre hvis jeg senere kjøper domene eller hva det nå heter :oops: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Fin side, men ble litt "Hawaii"... :-? Fine fargekombinasjoner på "hoveddelen" av sida, men menyen ble vanskelig å lese grunnet bakgrunnen. Likte P800 sida di! :smile: Nå er ikke jeg rette man til å gi karakterer, men måtte jeg ville jeg satt 5/4. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hm...jeg synes så absolutt at du burdte få deg et domene, du kan jo få gratis domener på www.dot.tk(.tk) og www.atera.no(cjb.no). Ellers må jeg bare si at jeg ikke helt likte dem der regnbue greiene, falt liksom ikke helt i smak. Men ellers så er det jo en veldig fin side da! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Likte fargene og designet. Veldig bra !! Eneste jeg har å påpeke er at jeg synes du burde ha menyen i frames, slik at den ikke blir borte når du scroller. Og her har vi peiling? Fin side, fine fargekombinasjoner, men liker fremdeles ikkje det bildet i menyen - blir litt forstyrrande liksom. Ellers er logo/overskrifta litt kjedelig, og dei regnbue greiene upassande. Karakter: 5- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå