newnick Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hehe... Der er altså grunnen til at iphone alltid får 6-ere. Terningene følger med i esken som mobilen ligger i med beskjeden: denne er din hvis du bruker vedlagt terning når testen skal karaktersettes :-) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Folkens. Hvem man bør/burde/har/skal/kunne tenke seg å rapportere er «off topic» og fjernes uten varsel, likeså er svar på slikt. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 iOS 5.0.1 som blant annet fikser problemer med batteri er nå ute enten igjennom iTunes eller OTA. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 De lever blant annet av å selge sine tester til VG, og de lever av at den store massen kommer innom og leser deres tester. Jeg vil tippe de også lever av at elkjøp og andre klistrer anbefalt stemplet fra amobil på produktene de skal selge. Men på den annen side: Om testene ikke er troverdige, så vil Elkjøp & co slutte å referere til dem. "Anbefalt av" og "best i test" er valuta som man ikke bør fristes til å la det gå inflasjon i. Geir Som en liten tilleggsnote så er Elkjøp ikke interessert i å selge Apple-produkter da de har ingen nada og niks avanse på det. Det har jeg bla.a fra de jeg kjenner som jobber der. Det måtte isåfall være tilbehør til telefonene de er interessert i. Regner med at tilsvarende gjelder andre elektronikk forretninger også. Dette var noe en litt merkelig utalelse. En butikk trenger no ikke å tjene penger på ALLE produkter, men å ha et produkt som mange er ute etter er uansett en fin ting vil jeg tro. Er no mange kunder som plukker med seg flere ting på vei til kassen. Elkjøp her i Molde selger mange apple produkter, er ikke sikkert de tjener så mye på å selge en macbook, men om de klarer å "lure" kunden til å kjøpe en av de forsikringene de tilbyr eller noe tillegsutstyr så blir det fort verdt det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 "Glasset er ikke blitt noe sterkere enn tidligere, og det tok oss nøyaktig et døgn før skjermen på den ene av de to telefonene knakk mens vi hadde telefonen i lomma." Får håpe dette ikke er standard levetid for produktet. Da bør man i såfall rulle terningen igjen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Tror telefonen min har ramlet flere titalls ganger i gulvet, bakken osv, i starten uten bumper, men er var fremdeles hel til den dagen jeg solgte den. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor er det slik at flesteparten ser ut til å ha bumper/case på iPhone? Retorisk spørsmål? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor er det slik at flesteparten ser ut til å ha bumper/case på iPhone? Retorisk spørsmål? Personlig syns jeg den blir bedre å holde i, og at den faktisk tåler en støyt mer blir bare ekstra pluss. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvorfor er det slik at flesteparten ser ut til å ha bumper/case på iPhone? Retorisk spørsmål? Personlig syns jeg den blir bedre å holde i, og at den faktisk tåler en støyt mer blir bare ekstra pluss. Jeg er helt enig:) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Avdeling for anekdotiske bevis: Jeg ble så irritert i dag at jeg hev telefonen (en 3GS) i sofaen. Der tok den et skikkelig sprett i sofaputen og gikk i bue ut over armlenet og i gulvet med skjermen ned. Ikke en skramme. Desverre, ellers hadde jeg hatt en unnskyldning for å kjøpe en ny telefon... Den har gått i gulvet/bakken flere ganger siden jeg kjøpte den. Nå vet jeg ikke om en 4'er hadde tålt like mye juling. Geir Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Tom, send meg iphonen din, så skal jeg mekke unnskyldning for å kjøpe deg ny tlf . Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Der tok den et skikkelig sprett i sofaputen og gikk i bue ut over armlenet og i gulvet med skjermen ned. Ikke en skramme. Desverre, ellers hadde jeg hatt en unnskyldning for å kjøpe en ny telefon... Du har en unnskyldning, for det at en iPhone tåler såpass må vel være en feil i seg selv, så løp og kjøp 1 Lenke til kommentar
Alfaholic Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 64gb versjonen koster 1390kr og lage. Og blir så solgt for hele 6670,- i applestore!http://blog.gsmarena.com/16gb-iphone-4s-costs-apple-196-to-make-an-isuppli-teardown-reveals/ Som det står i kilden din:Mind you, the manufacturing cost doesn’t include other expenses such as software, licensing, royalties, etc.En rekke av de faktiske kostnadene er altså ikke med i regnestykket.Forøvrig, hvordan ligger dette an i forhold til andre telefoner? Hvor mye koster det f.eks å produsere en Galaxy S2? Sier seg jo selv at produsentene må produsere telefonene for langt mindre enn de selger dem for, men uten å ha noe å sammenlikne med er det jo umulig å si noe om hvor gråde eller "gavmilde" Apple er sammenliknet med andre i bransjen. *kremt* *kremt* S2 blir billigere i produksjon av en enkel grunn! dere har vel alle her hørt om masseproduksjonsregelen? Jo flere av et produkt, jo billigere? ringer ingen bjeller? alle vet jo at uansett så selges varer høyere priset enn hva de er produsert for av noen grunner; de som lager det skal ha fortjeneste, i tillegg skal staten ha moms og skatt og alt mulig annet makkapakka! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 500,- for Galaxy S2. Minste total pris 5389, og da har du 400 ringe minutter, 400mb og 200 SMS inkludert. Ikke så aller verst pris :-) Mtp. at vist du kjøper mobilen uten binding og så med f.eks. Talkmore, så blir for total prisen godt over 6000. Lenke til kommentar
krizved Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er enig med de andre her at iPhone 4S fikk terningkast 6 litt ufortjent. Men jeg vil si at jeg synes mobilen passer perfekt til noen som f.eks. min mor som ikke gidder å lære seg ny teknologi, iPhone er simpel å bruke. Men føler egentlig at den mangler en "advanced" knapp. Mitt synspunkt Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 iPhone får 6er, mens Xperia S får 4er. Enten så skulle iPhone fått 4er eller Xperia S fått 5-6er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg