TCD Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Windows gjennopprettet etter uventet avslutning Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.1.7601.2.1.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: e1 BCP1: FFFFF800033D69C0 BCP2: 0000000000000002 BCP3: FFFFFA80047DEF70 BCP4: FFFFFA80047DEF70 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:WindowsMinidumpA911-21980-01.dmp C:UsersTina CDAppDataLocalTempWER-77875-0.sysdata.xml ---- PC'n begynte å si her om dagen: vurder å bytte batteriet. Kan det ha noe med dette å gjøre? Ca en uke etter på begynte det å komme bluescreens. Jeg holdt ikke på med noe spesielt når det skjedde, bare var på nettet med flere forskjellige åpne faner så vidt jeg husker. Siden første gangen, ca. en uke siden, har jeg fått minst en bluescreen daglig, og jeg har ikke sett noe mønster i når det skjer. Har prøvd å lest litt på nettet, og folk sier det stortsett har med driver feil å gjøre. PC'n er en Packard Bell som bare er 1 og et halvt år gammel, men er kjøpt på elprice som gikk konkurs, så ikke noe hjelp å få der. Jeg har ikke noe særlig peiling på sånt som dette, men håper det er noen som kan hjelpe meg. www.4shared.com/file/aNylv9Gi/crash.html det er alle dmp filene i en rar-fil. altså alle som jeg har fått siden de starta og komme bluescreens then 14. okt Edit: du får si i fra hvis det er noe mer jeg må gjøre, eller ting jeg kan gjøre selv. Håper filene gir noe svar på hva som er galt. fått 2 bluescreens med en times mellomrom rett i stad, så de dmp-filene ligger ikke i rar-fila på 4shared. På forhånd, tusen takk for all hjelp. crash.rar Lenke til kommentar
Aqeuitas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har faktisk akkurat det samme problemet på min pcen også. Merket det for et par dager siden etter jeg startet å kjøre crossfire. Får bluescreen daglig selv og nøyaktig den samme meldingen som personen får kommer opp på skjermen min også. Jeg har en nokså ny datamaskin så da er det veldig irriterenes når ting ikke fungerer som det skal. Hadde vært fint om noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå