Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

bluescreen, hva er problemet med PC'n min?

Anbefalte innlegg

Windows gjennopprettet etter uventet avslutning

Problemsignatur:

Navn på problemhendelse: BlueScreen

OS-versjon: 6.1.7601.2.1.0.768.3

ID for nasjonal innstilling: 1044

Tilleggsinformasjon om problemet:

BCCode: e1

BCP1: FFFFF800033D69C0

BCP2: 0000000000000002

BCP3: FFFFFA80047DEF70

BCP4: FFFFFA80047DEF70

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Filer som bidrar til å beskrive problemet:

C:WindowsMinidumpA911-21980-01.dmp

C:UsersTina CDAppDataLocalTempWER-77875-0.sysdata.xml

----

PC'n begynte å si her om dagen: vurder å bytte batteriet. Kan det ha noe med dette å gjøre?

Ca en uke etter på begynte det å komme bluescreens.

Jeg holdt ikke på med noe spesielt når det skjedde, bare var på nettet med flere forskjellige åpne faner så vidt jeg husker. Siden første gangen, ca. en uke siden, har jeg fått minst en bluescreen daglig, og jeg har ikke sett noe mønster i når det skjer.

Har prøvd å lest litt på nettet, og folk sier det stortsett har med driver feil å gjøre. PC'n er en Packard Bell som bare er 1 og et halvt år gammel, men er kjøpt på elprice som gikk konkurs, så ikke noe hjelp å få der.

Jeg har ikke noe særlig peiling på sånt som dette, men håper det er noen som kan hjelpe meg.

www.4shared.com/file/aNylv9Gi/crash.html

det er alle dmp filene i en rar-fil. altså alle som jeg har fått siden de starta og komme bluescreens then 14. okt

Edit: du får si i fra hvis det er noe mer jeg må gjøre, eller ting jeg kan gjøre selv.

Håper filene gir noe svar på hva som er galt.

fått 2 bluescreens med en times mellomrom rett i stad, så de dmp-filene ligger ikke i rar-fila på 4shared.

På forhånd, tusen takk for all hjelp.

crash.rar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk akkurat det samme problemet på min pcen også. Merket det for et par dager siden etter jeg startet å kjøre crossfire. Får bluescreen daglig selv og nøyaktig den samme meldingen som personen får kommer opp på skjermen min også. Jeg har en nokså ny datamaskin så da er det veldig irriterenes når ting ikke fungerer som det skal. Hadde vært fint om noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...