lasse_hansen87 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Et lite spørsmål ang forza 4, kjøpte sessong pass istad, og så inn på spillet og inn på markedplace der, og skulle laste ned American Muscle Car Pack, etter å ha lastet den ned så sto det ikke purchased som på det andre jeg har kjøpt før.. Det sto bare free, og hvis jeg går ut av spillet, og inn på memory og så inn på game på xbox harddisken, så står den heller ikke under lista der at jeg har lastet den ned. Men har fått bilene som skal være i pakka... Hva skjer? Er det sånn hos dere andre å som har kjøpt season pass? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Ingen andre som eier season pass? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har kjøpt season pass her, men hadde allerede Amerikaner pakken, da den fulgte med i Limited Edition av spillet. Dog om du har bilene/muligheten til å kjøpe de og bruke de inni spillet så ville ikke jeg brydd meg noe særlig om hva det står på pakkene i marketplace eller lignende. Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hoppa glatt over sesion pass på forza4 etter å ha lest hva men får ut av det Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 hva mener du?? Ingen andre som opplever det samme som det jeg skrev helt øvert i 1.post på denne siden? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 sent sva men hvorfor gikk du ikke bare inn i å sjekket om bilene var tilgjengelig for salg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå