Znoken Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hei!! Som dere skjønner av overskriften så er maskinen min infisert av et Trojan Horse virus. Vet ikke helt hvordan jeg skal bli kvitt det. Håper det er noen med erfaring med virus fra tidligere som kan hjelpe meg. Jeg har Norton antivirus prg. og har scannet men får da bare til svar. unable to repaire this file og access to the file was denied. Håper det er noen kloke hoder som kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 "Trojan Horse" er ikke navnet på et virus men en fellesbetegnelse på en type virus som kan gi utenforstående en 'bakveg' til informasjon på maskinen din. Norton bør si noe mer om hva viruset heter, og i tilfelle finner du detaljerte instruksjoner for fjerning på http://www.symantec.com Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Joa, jeg vet at det ikke er viruset som heter "Trojan Horse" men det er det eneste navnet som kommer opp når jeg scanner med Norton antivirus. Tok også en free online Symantec Security Check. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Trojanere har ikke noe i denne kategorien å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg