Gå til innhold

Gamer.no ser på spillhøsten 2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe vilt til Jedi Academy, Jedi Outcast hadde en vill mp, som vistnok er mye bedre i JA. Fokuseringen på lightsabere er myyye større :D

Og liker tanken på å få velge rase, utseende, kjønn etc. selv før man begynner treningen for å bli Jedi, man må til og med lage sin egen lightsaber.

Så kan man også velge mellom "...the light and the dark side of the Force", skal bli en Evil dude med Darth Maul double-bladed lightsaber :woot:

Dette blir tidenes beste Star Wars år, når det kommer til spilling; med KotOR, Jedi Academy og Galaxies, bare Episode III kunne kommet i år også :roll:

Har lite å gjøre, så jeg hiver i litt spoilere fra Ep III, whoo:

Det er Mechanical Vader som dreper Mace Windu, først sa Lucas at Vader bare skulle være i den suiten sin i de 5 siste minuttene, men dette ble forandret for å vise hvor mektig han egentlig var :D

kilde: www.supershadow.com

Lenke til kommentar
Og for første gang vil det bli mulig å spille Commandos i flerspiller. Vi ser med spenning fram til hvordan Pyro har tenk å implementere dette.

Hmm, javel... det var nytt for meg, mener å huske at jeg har linket i Comandos2 maaange ganger....

Gleder meg noe vilt til Jedi Academy, Jedi Outcast hadde en vill mp, som vistnok er mye bedre i JA. Fokuseringen på lightsabere er myyye større

Og liker tanken på å få velge rase, utseende, kjønn etc. selv før man begynner treningen for å bli Jedi, man må til og med lage sin egen lightsaber.

Jedi Academy er helt sinnsykt kult, man kan velge force skill som man vil ha osv... Du kan ha to vanlige Lightsabers eller DualBladed LightSaber, og selfvfølgelig også bare et.. Eneste kjipe med spillet er at det er alt for lett å gjennomføre, spilte det på JediMaster (som er det vanskligste) og det var ikke noe problem. Men det er jo MP delen som er kulest i det lange løp da. Holder på å gjenomføre det igjen nå, denne gangen har jeg tenkt å gå DarkSide...

Lenke til kommentar
Og for første gang vil det bli mulig å spille Commandos i flerspiller. Vi ser med spenning fram til hvordan Pyro har tenk å implementere dette.

Hmm, javel... det var nytt for meg, mener å huske at jeg har linket i Comandos2 maaange ganger....

Beklager feilen, det er nå rettet.

Lenke til kommentar

Oj, tok litt tid før jeg så denne artikkelen. Mye bra her, men helt klart flere titler som burde være med! =) Joa, ikke alt ser nok dagens lys her i norge før jul, men det er lov å håpe. Fra min egen 'liste' jeg holder et halvt øye på:

UFO: Aftermath (PC)

X2: The Threat (PC)

STALKER: Oblivion Lost (PC)

Lionheart (PC)

Homeworld 2 (PC)

Jedi Knight Academy (PC)

Evil Genious (PC)

Raven Shield: Athena Sword (PC)

Hidden & Dangerous 2 (PC)

Gothic 2: Night of the Raven (PC)

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gleder meg noe vilt til Jedi Academy, Jedi Outcast hadde en vill mp, som vistnok er mye bedre i JA. Fokuseringen på lightsabere er myyye større :D

Så kan man også velge mellom "...the light and the dark side of the Force", skal bli en Evil dude med Darth Maul double-bladed lightsaber :woot:

Dette blir tidenes beste Star Wars år, når det kommer til spilling; med KotOR, Jedi Academy og Galaxies, bare Episode III kunne kommet i år også :roll:

Har lite å gjøre, så jeg hiver i litt spoilere fra Ep III, whoo:

Det er Mechanical Vader som dreper Mace Windu, først sa Lucas at Vader bare skulle være i den suiten sin i de 5 siste minuttene, men dette ble forandret for å vise hvor mektig han egentlig var :D

kilde: www.supershadow.com

At man kan velge mellom "dark and light" fikk ikke jeg med meg når jeg spilte gjennom spillet (J.A) Ja, du kan velge "dark spells" (kvæling og lyn).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...