TST Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Nok en høst betyr nok en horde med spill å spille og teste. Vi i Gamer.no har plukket ut noen av de titlene vi av en eller annen grunn ser mest frem til. Det vi har betegnet som høstspill i år er de som har utgivelsesdato fra nå og til 28 november. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1251 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg savner max payne 2 - hidden and dangerous 2 disse 2 først og fremst! men uten om det så var det en fin oppsummering Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 True Crime: Streets of LA Half-Life 2 Star Wars: Knights of the Old Republic (Får jeg kanskje "lovlig" før 26 september ) Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Kommentarer? GUD ER MED MEG!!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Kommer til å kjøpe meg True crime:steets of l.a,Hl2,UT2004,men savner noen ord om max payne 2 da :wink: Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 God lesing! Likevel fatter jeg ikke hvorfor så få legger merke til S.T.A.L.K.E.R Sjekk den siste traileren til spillet så skjønner dere sikkert hva jeg snakker om.. Savner den her vertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 God lesing! Likevel fatter jeg ikke hvorfor så få legger merke til S.T.A.L.K.E.R Sjekk den siste traileren til spillet så skjønner dere sikkert hva jeg snakker om.. Savner den her vertfall. fordi det er snakk om spillene som skal komme frem til november 2003 ? S.T.A.L.K.E.R kommer i 2004.. tror nok de fleste er fullstendig klar over spillet, gleder meg veeldig Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Dere har (forhåpentligvis) glemt (ellers er jeg bare blind): Baldur's Gate Dark Alliance 2 Star Wars Jedi Academy Synes ikke disse spillene fortjente en plass på listen: Command and conquer utvidelsen; da orginalspillet er altfor dårlig (Ubalansert og kjedelig IMHO). CS: Condition Zero; Vet ikke hvorfor, har bare en dårlig følelse Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Dere har (forhåpentligvis) glemt (ellers er jeg bare blind):Baldur's Gate Dark Alliance 2 Star Wars Jedi Academy Det er ikke satt en europeiske lanseringsdato for Bladur's Gate: Dark Alliance II i Europa enda. Det er satt til oktober i USA, mens det er TBA på Europa. Derfor kan vi regne med at dette ikke vil komme før i 2004 her. Men det er lov å håpe at jeg tar feil. Ellers må jeg bare si at vi ikke planla å skrive om hver eneste utgivelse fra dags dato og ut november. Vi tok de vi mente var mest markante, og de vi mente burde profileres som "spill vi gleder oss til". Dette er relativt subjektivt, og jeg går ut i fra ingen av oss som skrev dette har noen spesielle forventninger til Jedi Academy. Beklager. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Lurte på hvor det ble av Ratchet & Clank 2? Hører så absolutt med spør du meg! Lenke til kommentar
Ketsjupp Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Lock on modern aircraft (PC) Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Dere glemte OMF: Battlegrounds, www.omf.com Har vært betatester siden mars, anbefaler på det sterkeste å kjøpe det, spesielt om du elsket OMF 2097 Lenke til kommentar
EvilIgor Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva med Ufo - Aftermath?!? For de av oss som husker gode gamle ufo: enemy unknown og xcom: terror from the deep så kommer det endelig en spill som kanskje er der oppe www.ufo-aftermath.com Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 1.13 blir forhåpentleg den store oppturen for meg i haust Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er mange spill som kunne vært med, men som sagt tidligere valgte vi å fokusere på de titlene som _vi_ syntes var mest interessante. Vi har ikke gjort noe forsøk på å ramse opp alle tenkelige (og utenkelige) spill. Det er derfor feil å si at vi har glemt noen. Vi har skrevet om titlene vi følte var viktigst, og som skal lanseres innen en bestemt tid. Det er selvsagt delte meninger om hvilke spill som er viktigst, men om vi skulle ramse opp alle spill ville noe av poenget med å lage en artikkel om de mest interessante (igjen; i våre øyne) bli borte. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Og for første gang vil det bli mulig å spille Commandos i flerspiller. Hum. Om jeg ikke tar helt feil så har det da gått an å spille de tidligere Commandos-spillene i "flerspiller"-modus...Eller så er det bare noe jeg har drømt. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hmm pirates of the caribean,har ikke dette vært ute i over en måned? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 hmm pirates of the caribean,har ikke dette vært ute i over en måned? Det har vært ute en stund i USA, men ble utsatt i Europa - Spillet er ventet i norske hyller rundt 15. august, som vi skriver i artikkelen. Lenke til kommentar
Thoyvaz Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva med Baldur's Gate: Dark Alliance II? Utviklerne sier oktober, men når kommer det hit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg