Gå til innhold

Gamer.no ser på spillhøsten 2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg savner max payne 2 - hidden and dangerous 2

disse 2 først og fremst!

men uten om det så var det en fin oppsummering :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
God lesing!

Likevel fatter jeg ikke hvorfor så få legger merke til S.T.A.L.K.E.R

Sjekk den siste traileren til spillet så skjønner dere sikkert hva jeg snakker om..

Savner den her vertfall.

fordi det er snakk om spillene som skal komme frem til november 2003 ?

S.T.A.L.K.E.R kommer i 2004..

tror nok de fleste er fullstendig klar over spillet, gleder meg veeldig :)

Lenke til kommentar

Dere har (forhåpentligvis) glemt (ellers er jeg bare blind):

Baldur's Gate Dark Alliance 2

Star Wars Jedi Academy

Synes ikke disse spillene fortjente en plass på listen:

Command and conquer utvidelsen; da orginalspillet er altfor dårlig (Ubalansert og kjedelig IMHO).

CS: Condition Zero; Vet ikke hvorfor, har bare en dårlig følelse :p

Lenke til kommentar
Dere har (forhåpentligvis) glemt (ellers er jeg bare blind):

Baldur's Gate Dark Alliance 2

Star Wars Jedi Academy

Det er ikke satt en europeiske lanseringsdato for Bladur's Gate: Dark Alliance II i Europa enda. Det er satt til oktober i USA, mens det er TBA på Europa. Derfor kan vi regne med at dette ikke vil komme før i 2004 her. Men det er lov å håpe at jeg tar feil.

Ellers må jeg bare si at vi ikke planla å skrive om hver eneste utgivelse fra dags dato og ut november. Vi tok de vi mente var mest markante, og de vi mente burde profileres som "spill vi gleder oss til". Dette er relativt subjektivt, og jeg går ut i fra ingen av oss som skrev dette har noen spesielle forventninger til Jedi Academy.

Beklager.

Lenke til kommentar

Det er mange spill som kunne vært med, men som sagt tidligere valgte vi å fokusere på de titlene som _vi_ syntes var mest interessante. Vi har ikke gjort noe forsøk på å ramse opp alle tenkelige (og utenkelige) spill. Det er derfor feil å si at vi har glemt noen. Vi har skrevet om titlene vi følte var viktigst, og som skal lanseres innen en bestemt tid.

Det er selvsagt delte meninger om hvilke spill som er viktigst, men om vi skulle ramse opp alle spill ville noe av poenget med å lage en artikkel om de mest interessante (igjen; i våre øyne) bli borte.

Lenke til kommentar

Og for første gang vil det bli mulig å spille Commandos i flerspiller.

Hum. Om jeg ikke tar helt feil så har det da gått an å spille de tidligere Commandos-spillene i "flerspiller"-modus...Eller så er det bare noe jeg har drømt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...