Gå til innhold

trenger spillere til joine proffklubb i fifa 12/ zbox

Anbefalte innlegg

Søker etter spillere som har lyst til joine proffklubb i fifa 12. Er til sammen 6 stk i klubben, og trenger mere spillere på klubben. Hver gang vi spiller kamp, så er vi 2-3 stk som som spiller kamp, og det syntest jeg blir altfor lite. trenger minst 4 mere spillere til joine klubben. trenger en god spiss som er flink til å avslutte og som har en del erfaring i det med å spille spiss i proffklubber, og ellers trenger vi en god høyreving, og en som kan spille cdm. Egentlig så trenger vi forsterkinger i alle posisjoner.

Vi er egentlig ganske aktiv klubb og spiller som oftest om kvelden, men også litt om ettermiddagen. Alt etter som!!

Klubben heter Pass N Skills og våres stats er: 70-18-60, tapt en del kamper grunnet forsvaret og vi hadde noen dårlige spillere som ikke hadde så stor erfaring med proffklubber. Så vi trenger gode spillere, som har erfaring med med å spille VP, og vet hva det handler om.

Vi spiller i nord europa og er i divisjon 26, plass 13. og vi har vunnet 3 cuper.

Alle som har lyst å joine er velkommen :) har lyst å få klubben lengre oppe og få den til å bli en enda betre proffklubb. Min drøm har vært vinne liga :)

Kontakt meg her, eller på xbox, GT: xxSlimThugXx, om dere er interessert joine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...