Eradicator Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Venter fortsatt på spillet fra Gamezone jeg Bestilte det for minst 3 uker siden og fortsatt har det ikke kommet Problemer med leverandøren eller noe sånt Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Noen som har en webshop å anbefale? Må bestille siden EB var tomme og ikke kommer til å få in noen flere på en stund. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Snakker dere Norsk i spillet (klanen) ? Jeg så det på noen screenshots et sted, var litt tøft med tanke på at SWG universet består av så ufattelig mange forskjellige kulterer og språk Vi er jo bare nordmenn, så innad er det bare norsk det går i. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Noen som har en webshop å anbefale? Må bestille siden EB var tomme og ikke kommer til å få in noen flere på en stund. Som alltid - www.gamestop.com Du får spillet innen 2-5 dager selv om det kommer fra USA. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 DHL leverte igår på jobben. Hadde bestillt fra Canada. Ble helt hekta!!! Atmosfæren, og surround lyden var så nice. Kan nesten ikke vente med å komme meg hjem fra jobben! Og for dere som har Matrox Parhelia. Det er pent som fy på tre skjermer. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Fikk beskjed fra Gamezone idag om at det er sendt idag! Da får jeg det tidligst på lørdag eller i starten av neste uke Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ser at play.com har swg på release i morgen den 15. august. Skal bare ha £37, så med mva og gebyr blir det vel sånn rundt 650, sånn hvis noen skulle være interessert. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Spillte i 10 timer igår. Litt mye å sette seg inn i. Og litt krevende for maskinen min. FPS gikk ned i 1 på det værste i byene. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Spiderman.no har det inne nå. Pris: 699,- (vet ikke hvordan det er med frakt og slik hos dem). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå