Gå til innhold

SWG Kan kjøpes i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AO: shaddowlands kommer i slutten av denne måneden:)

stikk på http://www.anarchy-online.com/content/game...me/shadowlands/ og last ned preview videoer:)

 

hvis man pre-orderer får man en luksus leilighet på den flytende planeten Jobe!

 

Nuvel, Jobe er tre svevende øyer med små ultrateknologiske byer oppå - Jobe befinner seg forøvrig på planeten Rubi-Ka som AOs handling foregår på. Shadowlands er den alternative dimensjonen som man kan få adgang til gjennom Jobe - og om ryktene skal tros, så skal det finnes 'skjulte' portaler spredd omkring på Rubi-Ka også.

 

Ihvertfall noe jeg gleder meg til, Shadowlands. :)

Lenke til kommentar

Kamerat av meg var tilfeldigvis i Oslo da han sendte meg SMS tidligere i dag. Første jeg gjorde var å ringe ham og "pleease dra til porten og kjøp 1 eks. av SWG!!". Han ringte i stad, og jeg vet ikke om han køddet eller ikke..:

 

Han: "Hei, jeg er i butikken nå, hva var det spillet het igjen? Star Wars..?"

Jeg: "Star Wars Galaxies!" (bebreidende tone)

Han: "Åh, men det er jo en diger eske! Det står 699,- på den, er det den?"

Jeg: "JA!!! JA!! KJØP DET NÅ!!" (hører pip fra kassa-apparat i bakgrunnen)

Han: "Greit"

 

:D

Lenke til kommentar
Kamerat av meg var tilfeldigvis i Oslo da han sendte meg SMS tidligere i dag. Første jeg gjorde var å ringe ham og "pleease dra til porten og kjøp 1 eks. av SWG!!". Han ringte i stad, og jeg vet ikke om han køddet eller ikke..:

 

Han: "Hei, jeg er i butikken nå, hva var det spillet het igjen? Star Wars..?"

Jeg: "Star Wars Galaxies!" (bebreidende tone)

Han: "Åh, men det er jo en diger eske! Det står 699,- på den, er det den?"

Jeg: "JA!!! JA!! KJØP DET NÅ!!" (hører pip fra kassa-apparat i bakgrunnen)

Han: "Greit"

 

:D

 

Fikk helt hake slepp selv jeg når jeg tilfeldig vis var innom der får å kjøpe BF 1942, da så jeg esken stod på kassa, og jeg tenkte dette er vel ikke riktig. Men joda. Der var spillet rett foran ansiktet mitt for 699,-

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke kan spille det på en liten stund ennå, leser jeg gjennom manualen. Det (SWG) virker å ha lånt en del funksjonelle elementer fra andre MMORPG's, og jeg mener dette på en positiv måte. Tror jeg kommer til å lage en scout/medic/entertainer eller scout/artisan. Scout høres best ut for meg uansett.

 

Esken spillet kommer i er kul, og jeg liker virkelig at manualen har spiralrygg slik at den kan leses en masse uten å bli utslitt.

 

Gleder meg til å starte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...