st-gange Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Som tema over sier. SWG kan kjøpes på EB Games på byporten i Oslo for 699,- Bare sånn for å si fra til alle interesserte. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 699,- !! Å i hel***e! :o Skal være passe desperat for å kjøpe noe slikt når man i tillegg må betale månedsavgift! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 AO: shaddowlands kommer i slutten av denne måneden:) stikk på http://www.anarchy-online.com/content/game...me/shadowlands/ og last ned preview videoer:) hvis man pre-orderer får man en luksus leilighet på den flytende planeten Jobe! Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 er ikke så ille pris det betalte 500 kr ca for spillet så kommer tollen på 250 ^^ senere , ikke det at jeg har fått toll regninga enda : Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 623 kr betalte jeg, og kunne, om nødvendig, betalt mere for et så brilliant spill det er litt for artig å være scout/marksman/entertainer 8) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Med mindre de sender det i posten, øker prisen med en hundrelapp og vel så det for min del, da jeg ikke bor i Oslo. Jeg kan ikke skjønne annet enn at fler butikker vil ta det inn i ny og ne. Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm EB Games på Byporten? Er du sikker på det finnes en EB Games butikk der? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm EB Games på Byporten? Er du sikker på det finnes en EB Games butikk der? Stemmer bra det, ganske nyåpnet. Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm EB Games på Byporten? Er du sikker på det finnes en EB Games butikk der? Stemmer bra det, ganske nyåpnet. Oi oi. Kan du si meg sånn ca hvor det ligger? må stikke dit etter jobben og kjøpe hehe Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Oi oi. Kan du si meg sånn ca hvor det ligger? må stikke dit etter jobben og kjøpe hehe Det ligger på samme plan som Ram & Rom. I den enden som vender inn mot Oslo S. I "høyre fløy" når du kommer fra stasjonen. Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det ligger på samme plan som Ram & Rom. I den enden som vender inn mot Oslo S. I "høyre fløy" når du kommer fra stasjonen. Takker Aasgaard. Var beta tester på SWG men har vært uten nett i 2 mndr hehe. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 EB Games i ski har det også Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 AO: shaddowlands kommer i slutten av denne måneden:)stikk på http://www.anarchy-online.com/content/game...me/shadowlands/ og last ned preview videoer:) hvis man pre-orderer får man en luksus leilighet på den flytende planeten Jobe! Nuvel, Jobe er tre svevende øyer med små ultrateknologiske byer oppå - Jobe befinner seg forøvrig på planeten Rubi-Ka som AOs handling foregår på. Shadowlands er den alternative dimensjonen som man kan få adgang til gjennom Jobe - og om ryktene skal tros, så skal det finnes 'skjulte' portaler spredd omkring på Rubi-Ka også. Ihvertfall noe jeg gleder meg til, Shadowlands. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Kamerat av meg var tilfeldigvis i Oslo da han sendte meg SMS tidligere i dag. Første jeg gjorde var å ringe ham og "pleease dra til porten og kjøp 1 eks. av SWG!!". Han ringte i stad, og jeg vet ikke om han køddet eller ikke..: Han: "Hei, jeg er i butikken nå, hva var det spillet het igjen? Star Wars..?" Jeg: "Star Wars Galaxies!" (bebreidende tone) Han: "Åh, men det er jo en diger eske! Det står 699,- på den, er det den?" Jeg: "JA!!! JA!! KJØP DET NÅ!!" (hører pip fra kassa-apparat i bakgrunnen) Han: "Greit" Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Kamerat av meg var tilfeldigvis i Oslo da han sendte meg SMS tidligere i dag. Første jeg gjorde var å ringe ham og "pleease dra til porten og kjøp 1 eks. av SWG!!". Han ringte i stad, og jeg vet ikke om han køddet eller ikke..: Han: "Hei, jeg er i butikken nå, hva var det spillet het igjen? Star Wars..?" Jeg: "Star Wars Galaxies!" (bebreidende tone) Han: "Åh, men det er jo en diger eske! Det står 699,- på den, er det den?" Jeg: "JA!!! JA!! KJØP DET NÅ!!" (hører pip fra kassa-apparat i bakgrunnen) Han: "Greit" Fikk helt hake slepp selv jeg når jeg tilfeldig vis var innom der får å kjøpe BF 1942, da så jeg esken stod på kassa, og jeg tenkte dette er vel ikke riktig. Men joda. Der var spillet rett foran ansiktet mitt for 699,- Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Siden jeg ikke kan spille det på en liten stund ennå, leser jeg gjennom manualen. Det (SWG) virker å ha lånt en del funksjonelle elementer fra andre MMORPG's, og jeg mener dette på en positiv måte. Tror jeg kommer til å lage en scout/medic/entertainer eller scout/artisan. Scout høres best ut for meg uansett. Esken spillet kommer i er kul, og jeg liker virkelig at manualen har spiralrygg slik at den kan leses en masse uten å bli utslitt. Gleder meg til å starte! Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 DHL ringte på hos meg igår. 453,- ble trukket fra mitt VISA kort. Men svarte, tollen stoppa den og DHL skulle ha 100kr. Ikke så mye da men. Gleder meg til ikveld. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Flott å se fler Nordmenn på vei inn i SWG! ... Join Eclipse folkens - den uoffisielle Europeiske serveren... Og join NiS - Norges største SWG-Guild ... (se signatur) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Snakker dere Norsk i spillet (klanen) ? Jeg så det på noen screenshots et sted, var litt tøft med tanke på at SWG universet består av så ufattelig mange forskjellige kulterer og språk Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Var innom EB i dag etter jobben... De var tomme for SWG!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå