Gå til innhold

Store problemer med mitt mustek mcd 3000 kamera.

Anbefalte innlegg

Saken er som følger..

Mitt Mustek MCD 3000 kamera med et compact flash minnekort nekter å overføre bilder til pc`n min.. OS er win xp home.

Dvs at det funker noen ganger,,men det holder jo ikke :grumpy:

Det som skjer er at pc`n begynner å lese minnekortet,,jeg ser bildene som thumbnails på skjermen og skal begynne å laste dem over. Når det ser ut som at bilde skal til å kopieres stopper det opp og en "boks" kommer opp som sier at det ikke gikk "duh". dermed har jeg valget mellom å hoppe over gjeldende bilde, hoppe over alle, eller avslutte. om jeg hopper over gjeldende bilde skjer bare det samme med neste.

Det som skjer samtidig er at kamera "låser" seg. om jeg prøver igjen da får jeg bare beskjed om at det ikke går fordi den ikke finner enheten. Får ikke en gang slått av kamera,,med eller uten usb kabelen tilkoblet. Eneste jeg kan gjøre er å dra ut usb kabel, ta ut batteriene og starte igjen.....og akkurat det samme skjer.

Dette er ikke noe som skjer først nå, men har også skjedd tidligere. Det jeg må gjøre da, er å slette alle bildene fra kamera sin meny, ta nye bilder og håpe at det funker neste gang...

Jeg har flere ganger av og reinstallert medfølgende twain driver og lagt til kamera på nytt uten at dette gjør noe fra eller til.

Kan noen være behjelplig på noen som helst måte blir jeg veldig glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...