trondskhy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hei, jeg har nå tenkt å sette sammen en ny spille-maskin for å greie å kjøre alle de nyeste og kommende spillende på en høy instilling. Har satt sammen et oppsett, men må nesten høre med dere om denne fungerer. Her finner du handlekurven hvis du er interessert. Det jeg er litt usikker på er hovedkortet, skulle tro at det ville holde. Men om det blir en mulig flaskehals vet jeg ikke, men jeg trengte et HK med mer enn 1. SATA kontakt derfor gikk jeg for dette.Strømforsyningen er jeg også litt usikker på. Alt i alt så setter jeg pris på all tilbakemelding og mulige forbedringer! På forhånd takk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Først og fremst: sett opp fra en nettbutikk som dustin.no eller komplett Et AMD-oppsett er ikke en særlig god idé til spill idag. Les AMD vs Intel benchmarks, så ser du akkurat hvor mye bedre en i5-2500k er til spill enn en Phenom II X6, FX-8150 ser du kanskje er et enda dårligere valg til spill. Alle hovedkort i dag av ATX-størrelse kommer med minst 4 SATA-porter, de fleste har 6. Dessuten mangler du lagring. Skjermkortet er et godt eller akseptabelt valg, avhengig av hva du skal spille og oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå