TST Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tre spill, tre plakater og tre morsomme t-skjorter i premiepotten. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Folk skryter sånn av dette spillet, kanskje jeg plukker det opp. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skulle ønske dere kunne ha konkurransene noen dager FØR release, slik at vinneren ble kåret litt før slik at spillet kunne havnet i postkassa på release Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 spørsmål to er tvetydig. senere CM/FM har i likhet med f.eks FIFA gitt ut f.eks versjon 2011 i 2010. m.a.o. vil to av svara være korrekte, avhengig av tolkninga. klarifiser gjerne hva dere mener. Lenke til kommentar
norther Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 spørsmål to er tvetydig. senere CM/FM har i likhet med f.eks FIFA gitt ut f.eks versjon 2011 i 2010. m.a.o. vil to av svara være korrekte, avhengig av tolkninga. klarifiser gjerne hva dere mener. De spør i hvilket år. Eks: dersom du mener det er FM 2011 som er det første som heter FM, er årstallet 2010. Det er altså snakk om FM 05-07 ut fra spørsmålet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg håper jeg ikke vinner. Alle her inne har fortjent denne premien mer enn meg. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er faktisk litt tvedydighet i spm 2... Mener dere det året SI og Eidos brøt eller mener dere navnet på den første "årsversjonen" etter bruddet? For eksempel heter spillet som kommer ut i disse dager FM 2012, selv om spillet kommer ut i 2011. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 De spør i hvilket år. Eks: dersom du mener det er FM 2011 som er det første som heter FM, er årstallet 2010. Det er altså snakk om FM 05-07 ut fra spørsmålet. Tror denne mannen har rett svar. Håper det, for jeg var også i tvil. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Til info gamer.no: Dere har skrevet etternavnet hans feil i denne artikkelen og nettmøte. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 jaggu. det la jeg ikke merke til, men det stemmer jo også. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Er faktisk litt tvedydighet i spm 2... Mener dere det året SI og Eidos brøt eller mener dere navnet på den første "årsversjonen" etter bruddet? For eksempel heter spillet som kommer ut i disse dager FM 2012, selv om spillet kommer ut i 2011. Spørsmålet er egentlig ikke tvetydig, i alle fall hvis det er probemstillingen din som legges til grunn. Har uanset flikket littegrann i spørsmålet. Til info gamer.no: Dere har skrevet etternavnet hans feil i denne artikkelen og nettmøte. Ops, fikset nå. Takk for at du sa fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå