Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 http://www.gamershell.com/hellzone_Tactica...ngerous_2.shtml 7 new screens Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Bildene ser bra ut, men foregår det i et begrenset område? (bakgrunnen ser veldig 2D ut). Etter å ha spilt OFP 1985 så lenge er jeg helt bortskjemt med store områder uten den usynlige veggen (eller synlige, i form av en trelinje eller annet, som jeg også la merke til på ett av bildene). Det ser uansett fall ganske lovende ut. Om du klarer å få til en skikkelig god stemning, kan det selge bra (som om det ikke vil selge bra uansett). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Veit hva du mener hidden og folk skryter av størrelsen på maps i BF1942, håhå menneh, det var nais det...men de virket noe 2d ja, de bakgrunnene Lenke til kommentar
do'h Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 grafiken er blit alt for gammel, den ser ikke bedre en dod, men vis brettene er like bra som den første så blir jeg glad Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 grafiken er blit alt for gammel, den ser ikke bedre en dod, men vis brettene er like bra som den første så blir jeg glad Latterlig. Kjører ikke HAD samme motor som Mafia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Bildene ser bra ut, men foregår det i et begrenset område? (bakgrunnen ser veldig 2D ut). Etter å ha spilt OFP 1985 så lenge er jeg helt bortskjemt med store områder uten den usynlige veggen (eller synlige, i form av en trelinje eller annet, som jeg også la merke til på ett av bildene). Det ser uansett fall ganske lovende ut. Om du klarer å få til en skikkelig god stemning, kan det selge bra (som om det ikke vil selge bra uansett). man har fortsatt muligheter til å ta i bruk fly i spillet, vil nok tro at det er lagt opp til STORE områder ja Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ser frem til det spillet. Hadde det bare snart kommet. Synes det har vært utsatt gang på gang. Mistet nesten troen på det... Blir det like bra som det første, så har vi vel noe å glede oss til. Jeg tror ikke nødvendigvis at det må bedre grafikk til for å lage et godt og underholdende spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 er bare til å spille hidden and dangerous platinum versjonen eller hva det er, har bedre grafikk, er veldig bra Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bildene ser bra ut, men foregår det i et begrenset område? (bakgrunnen ser veldig 2D ut). Etter å ha spilt OFP 1985 så lenge er jeg helt bortskjemt med store områder uten den usynlige veggen (eller synlige, i form av en trelinje eller annet, som jeg også la merke til på ett av bildene). Det ser uansett fall ganske lovende ut. Om du klarer å få til en skikkelig god stemning, kan det selge bra (som om det ikke vil selge bra uansett). man har fortsatt muligheter til å ta i bruk fly i spillet, vil nok tro at det er lagt opp til STORE områder ja Tror bare det er slik at man er skytter paa et fly som antakelig flyr noenlunde samme rute hver gang man spiller brettet , ikke " fri " flyging som pilot . Tror stoerrelsen paa brettene er lik / litt stoerre enn i HD1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Blir nok ikke så veldig store områder. En kan ikke akkurat sammenligne dette med O.Ps utendørsområder, med tanke på størrelse. Men så lenge gameplayet er like bra/bedre enn H&D1 så er jeg storfornøyd 8) Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hadde mye morro med HDD 1 men fy #"¤#" for en latterlig AI og halvgjort jobb.... folk i laget mitt sank gjennom asfalten... hoppet ut på feil side av båten og druknet etc etc... MEN.. om de fikser dette i den nye versjonen er det vel fare for utallige nye timer foran skjermen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hadde mye morro med HDD 1 men fy #"¤#" for en latterlig AI og halvgjort jobb.... folk i laget mitt sank gjennom asfalten... hoppet ut på feil side av båten og druknet etc etc... MEN.. om de fikser dette i den nye versjonen er det vel fare for utallige nye timer foran skjermen Du har vel mest sannsynlig kun spilt H&D 1.0. De patcha helt opp til 1.3 og det var heller sjeldent at jeg datt gjennom bakken da. I tillegg så har de sluppet H&D Deluxe. Forbedra grafikk og ikke en eneste bug. Inneholder H&D og H&D Fight For Freedom (exp.) Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sucky sucky 10 $ grafikk... Er ikke stort bedre enn spill som er 3-4 år gamle... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sucky sucky 10 $ grafikk... Er ikke stort bedre enn spill som er 3-4 år gamle... Tsktsk.. nei fjortisser har vel ikke hørt om gameplay.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Spillet ser veldig bra ut. Men det spillet skulle egentlig å vært ute for lengst! Så grafikken i spiller nå har allerede blitt litt 'old' litt sånn 2d grafikk i fjell og små ting.. men grafikk er ikke alt. :-) Blir morsomt å prøve det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå