HelloKjersti Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 De utålmodige får en smakebit. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 trenger ikke en demo for og skjønne at Mass Effect 3 blir årets spill i 2012. 3 Lenke til kommentar
CryptoVirus Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ikke rakettforsker heller! Gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er bare feil at jeg må kjøpe spill A for å få tilgang til demoen for spill B. En demo er der for at vi skal kunne teste spillet FØR vi kjøper det, og da er det bortkastet at vi må kjøpe ett annet spill først. Men, dette er ME3, så, det er allerede noe en skal kjøpe. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er fortsatt skeptisk til flerspiller. Men etter hva jeg har forstått så er det kun co-op? Det lover da hvertfall bedre enn versus andre spillere. Satser nå på et storslagent spill uansett Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 hva blir det neste, CO-OP i Dragon Age`? Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Gleder meg Endret 21. oktober 2011 av DeepW Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er bare feil at jeg må kjøpe spill A for å få tilgang til demoen for spill B. En demo er der for at vi skal kunne teste spillet FØR vi kjøper det, og da er det bortkastet at vi må kjøpe ett annet spill først. Men, dette er ME3, så, det er allerede noe en skal kjøpe. Enspillerdelen av demoen vil være tilgjengelig for alle. Og siden ME-serien fokusere mest på enspiller-delen, så spiller det liten rolle om du ikke får prøvd flerspiller-delen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 hva blir det neste, CO-OP i Dragon Age`? Icewind Dale I & II, Baldurs Gate I & II, Neverwinter Nights! Bare lister rollespill som en del av bioware teamet har hatt en finger i som har muligheter for å coope, gjerne styre halve teamet selv. Ser ikke helt hvorfor det var så deal breaker at det kom coop nå når det er noe rollespill har utnyttet sålenge jeg har spilt dem om ikke lenger. Var jo ofte det som gjorde dem store og enda mer gøyale. Ser frem til Me3 uten tvil, det blir nok årets spill neste år. Om ikke Gta V skulle hoppe på banen. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gleder meg helt hinsides, skulle ønske jeg kunne gå i dvale for og få tiden til og gå. 1 Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bioware skal gjøre mye feil for at dette ikke blir årets spill 2012. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bryr meg hverken om Battlefield eller flerspiller. skal bare ha Mass Effect 3 jeg. Ikke det at jeg trenger demo på Mass Effect, det skal kjøpes uansett, men jeg er prisipielt mot å måtte kjøpe ett spill for å få tilgang til demoen til et annet. Dustete opplegg. Er vel prisen vi forbrukere må betale for at Bioware er eid av EA. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Meh.. Får se om jeg klarer å holde meg, og heller vente et års tid med å kjøpe ME3 så jeg får den ferdige utgaven når alt av DLC er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå