Kalle_92 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hei! For litt over en uke siden kjøpte jeg en Asus U31SD 13'3 fra MPX. Den fungerer bra, og har ikke vært noen problemer med denne. Før nå. Touchpaden henger seg opp og lagger og reagerer av og til ikke. Dessuten er scrollefunksjonen nå på midten av touchpaden, mens det langs kanten, hvor denne skal fungere, ikke har noen funksjon i det hele tatt. Dette er jo da selvsagt ganske forstyrrende! Hva er det som er galt her? Hvordan kan jeg løse problemet? Edit: 0 visninger, hehe. Vel - for å legge til litt informasjon, jeg har fjernet en del Asus shit som var installert på forhånd ( rundt 20 programmer ). Har det noe med dette å gjøre? Det har jo fungert uten disse tilleggsprogrammene frem til nå, så ser ikke noen grunn til at touchpaden skulle slutte å fungere nå. Forøvrig fungerer det heller ikke å styre lyden med fn+F11-F12 som det egentlig skal gjøre. Endret 21. oktober 2011 av Kalle_92 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du har nok slettet ASUS driverene. Gå inn på asus.com og last ned keyboard og touchpad driverene evt drivere til andre ting som har sluttet å virke. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Du har nok slettet ASUS driverene. Gå inn på asus.com og last ned keyboard og touchpad driverene evt drivere til andre ting som har sluttet å virke. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå