hegebeta Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Konfrontasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Brukbart med tanke på avstanden til objektene her! Ikke lett å få det skarpt nok da, men, men...! 3'er ! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har egentlig ikke noen konstruktive tips å komme med her, det er fordi jeg liker dette bildet godt som det er. Det er fin fokus på hodepartiet til den nederste blåvingen, og bevegelsene i den øverste utenfor fokus er med på å tilføre liv i bildet. Kombinasjonen av de to gjør dette bra i mine øyne 1 Lenke til kommentar
hegebeta Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Brukbart med tanke på avstanden til objektene her! Ikke lett å få det skarpt nok da, men, men...! 3'er ! Nei, det er ikke lett å få to sommerfugler i bevegelse til å bli skarpe når jeg fotograferer på frihånd.. Har egentlig ikke noen konstruktive tips å komme med her, det er fordi jeg liker dette bildet godt som det er. Det er fin fokus på hodepartiet til den nederste blåvingen, og bevegelsene i den øverste utenfor fokus er med på å tilføre liv i bildet. Kombinasjonen av de to gjør dette bra i mine øyne Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg