Gå til innhold

BK: Høstlandskap II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lange skygger av fotografen er en utfordring på denne tiden av året :)

Det jeg liker med dette bilde er linjene både i åkeren, siloballene, og ikke minst åskantene som faller så vakkert inn i bildet.

Tusen takk...mulig himmel ble noe lys..men prøver nå å gjenskape det slik det var,,men kunne nok mørket det litt..det får bli min egen kritikk :yes:

Lenke til kommentar

Det jeg liker med dette bilde er linjene både i åkeren, siloballene, og ikke minst åskantene som faller så vakkert inn i bildet.

Tusen takk...mulig himmel ble noe lys..men prøver nå å gjenskape det slik det var,,men kunne nok mørket det litt..det får bli min egen kritikk :yes:

Du vil jo bare ha "hyggelige tilbakemeldinger" og jeg er så snill at jeg gir "kundene" det de vil ha :yes: :yes:

Lenke til kommentar

Fint bilde og lys,får en god følelse av høst her.

Tusen takk :roll:

Du vil jo bare ha "hyggelige tilbakemeldinger" og jeg er så snill at jeg gir "kundene" det de vil ha :yes: :yes:

Ok..men så var det med sin verste kritikker da :thumbup:

Cool :thumbup:

dvs,jeg likte bilde godt,ha en fin dag ,smil og en 5r herfra

Tusen takk :roll:

Fint format på bildet. Gode linjer og fine høstfarger. Syns himmelen er for blek.

Takker..ja noe blek..som den er rett etter solen har stått opp,men jeg kunne gjort den mørkere ja :roll:

Dette ble jo et mer interesant bilde med mer å feste øynene på. Feltene i landskapet deler opp bildet og gjør det ikke så monotont. Man kan si hva man vil om plastikk baller men pene er de ikke. Når det er sagt så var jo det første bildet 'et penere' bilde for øyet så hva er egentlig riktig.

God Helga

Takker..så enig så enig..sendte deg en meld om noe annet :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...