Harald Gjerholm Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 SVANEBARN Bildet er fjernet. Beskrivelse: Takk for alle kommentarer til mitt forrige bilde. En liten svanefamilie har i løpet av sommeren blitt bygdas kjæledegger. De blir matet godt og er veldig tillitsfulle og spiser nesten av hånden. Vanskelig lys her men jeg lot det stå til. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skjønner ikke hva du mener med vanskelig lys - dette er jo bare vakkert Synes du har fått fram en flott glød i fargene. At vi ser litt av bunnen på vannet gir bildet en ekstra touch Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Motlys kan være vanskelig ja,men dette taklet du kjempe bra;) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Vakkert,flott lys i bildet og. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Syns du har lyktes bra med barna og det klare vannet. Ville ha kuttet litt oppe da vannet her ikke er så spennende, mens vannet nærmere svaneungene, er veldig fint. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Likte dette inntrykket av idyll! Fine farger og gode kontraster. Det eneste er muligens at et lite kutt der opp kunne vært noe, men uansett godt bilde! God 4'er! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Vakker blåtone på vannet. Motlyset bidrar godt til å formidle aften/kvelds- stemning. Lysstripene på bunnen tilfører liv i bildet. Kanskje litt "venstretungt" , en beskjæring som sentrerte svanene noe mer ville rettet opp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg