Svein Wiiger Olsen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hester i vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fantastisk flott. Ikke mer å si her Lenke til kommentar
OviD Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jøss....dette var da et usedvanlig flott bilde! Fullt av bevegelse og et fint utsnitt og motiv i det hele. Flott lys og fine farger kompletterer det hele. Nydelig....... MVH Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Veldig flott,men kanskje ørlite mer luft på venstre side? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dette er jo et drømme motiv for en hver fotoentusiast Flott dynamikk og herlige farger. Men jeg er også sikker på at dette hadde gjort seg fint i S/H Jeg ville nok spandert på litt mer luft til venstre - men det fungerer også bra slik det er Lenke til kommentar
audhildes Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så flott bilde! Ville hatt det i plakatstørrelse!!! Kanskje litt mere luft over og i venstre side om du har... Skulle jeg vert ekstra kritisk, kunne du forsøkt å klonet bort den hesten (nr.3)som såvidt viser og gir hest nr.2 et ekstra øye og mule...?? Nei, det er nå bare sånn.. ikke nødvendig, bare litt rart.. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så nettopp en annonse for fotoworkshop der nede, og bildet ditt frister uenktelig til å ta en tur dit. Flott bilde. Super billedvinkel. Fint med speilingen i vannet og at alle hestene er skarpe. Skulle gjerne hatt noen exif-data her. Eneste lille pirk er at det er litt trangt til venstre. Lenke til kommentar
Svein Wiiger Olsen Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Så nettopp en annonse for fotoworkshop der nede, og bildet ditt frister uenktelig til å ta en tur dit. Flott bilde. Super billedvinkel. Fint med speilingen i vannet og at alle hestene er skarpe. Skulle gjerne hatt noen exif-data her. Eneste lille pirk er at det er litt trangt til venstre. Hei! Takk for hyggelige kommentarer. Jeg var i Camargue på en fototur/workshop organisert av Ocean Capture som drives av den engelske fotografen Jonathan Critchley. Et veldig bra opplegg som kan anbefales. Vi var en gruppe på 12 fotografer fra 5 forskjellige land. Ocean Capture har veldig mange fine turer og jeg har allerede meldt meg på en ny tur neste år. Svein Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fint bilde av fine hester! Gode fargetoner ser jeg! Mulig med ørlite perspektivforskyvning mot ve. kanskje...! Men bra uansett! God 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg