sttrons Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Satt her en dag og leste litt i ei fotobok, og komm over det som kalles dobbel eksponering. Før var vel dette 2 eksponeringer tatt på same stykke film rull. Da det er blitt noe enklere å utføre og ikke minst å endre resulatet selv i den digitale verden, måtte jo dette prøves. Bildet består av, Et stort grafitti verk, kaldt Manchester Rose, nede i kanalen i manchester og Barken på et tre. Bildene lagt over hverandre i PS med overlay og noe justering på kontrast og farge. funker det? Forslag til redigerings metoder o.l til denne type bilder. ser selv at bildet kansje blir en smule rotete grunnet barke "bitene"'s størrelse. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dobbeleksponering https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=841667 Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Ja ja, er vel ikke akkurat grammatikken min jeg søker kritikk på da, for den vet jeg at ikke er særlig bra Retningslinjene Så var det det med konstruktiv kritikk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå