pessimisten Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 syns denne var morsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 er ikke så utrolig gøy, men noen andre nerder som husker denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 wanker plis post bilde sammen med kommentarene dine. er så skuffende å komme inn i tråden å se at det bare er en kommentar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fra min facebook nå.. Vet ikke hvor jeg skal begynne.. 2 Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Endret 4. januar 2010 av Cubicle Dude Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ajaco: Ingen post uten bilde Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 en post uten bilde er slettet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) ler alltid av denne + mine innlegg. hadde helt glemt at den gamle tråden var blitt stengt EDIT: BTW, syns det er lite gøy at disse haiene skal være så sykt nærme land Endret 5. januar 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Norge har vistnok flyttet på seg. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Norge har vistnok flyttet på seg. Finnmark er vel også i Norge? Men er enig i at pila var litt merkelig plassert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg