Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*


hernil

Anbefalte innlegg

Personlig så synes jeg det er bedre med en post uten bilde, men som inneholder en relevant kommentar til en post, framfor en moderatorpost som sier at han bare har fjernet en post. Valget mellom "en potensielt morsom post uten bilde" kontra "en kjedelig moderatorpost som bare påpeker at han har gjort jobben sin" er lett. Da er det bedre at moderatoren bare fjerner posten og heller er ydmyk og holder kjeft om det.

 

det er vanlig at vi legger igjen en beskjed i tråder vi har moderert. erfaring tilsier at hvis vi ikke gjør det kommer det endel forespørsler ala "Hvor ble det av posten min" og "Hvorfor snikmodererer dere forumet".

 

Hvis du eller andre i tråden ønsker å fortsette diskusjonen rundt dette kan dere starte en tråd i Tilbakemeldinger om forumet. videre diskusjon rundt dette i denne tråden vil bli slettet eller modererert da det er å anse som off topic.

 

WTF.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en post uten bilde er slettet.

 

Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med p_report.gif og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Svar til siste moderator

 

Moderatorer, hvis dere ikke er så hyppige på slett knappen. Så hadde du ikke trengt å skrive det innlegget. Det skjedde noe feil, og hadde tatt meg 2 sekunder å edite. men når jeg lagret endringene var inlegget slettet.

 

 

 

for oss litt sveise skyndige.. er det et kantsår jeg ser :hmm: :hmm:

 

 

Han skal ha credits for å ha giddet og sveise 7 biter sammen, som tilsvarer 25 cm.

post-175610-1279727541,5566_thumb.jpg

Endret av Erav
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...