Populært innlegg lals Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Endret 18. april 2012 av lals 14 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Fytti faderullan, ta en spøk. Moderatorene har i det siste lignet mer på en diktator. Hvorfor har moderatorene vært diktatorer bare fordi de ikke har gjort jobben sin? Og jeg kan da umulig være den eneste som er drittlei reposts? Å kødde med reposter med å reposte blir for teit. Det burde man ikke trenge å forklare. Endret 18. april 2012 av vikingkylling 6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Helt greit for meg at Dolan er forbudt, men dere kan da ikke forvente at folk ikke poster det hvis det ikke står i trådreglene? 2 Lenke til kommentar
notalive Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg synes moderatorene har gjort en fantastisk jobb. Jeg savner strengere reaksjoner på reposts. For min del er denne tråden frokostunderholdning, og jeg setter stor pris på at dere tar dere bryet med å poste bilder. Hvis noen poster 200 bilder i en tråd går det greit om ett eller to bilder er repost, men når folk poster ett eller to bilder, og det er repost fra samme side, kunne todagers ferie vært på sin plass. Det er verre for min del å lese "moderator er untatt bildeplikten" mellom hver tredje post. Dere som poster bilder, poster dere for å poste, eller følger dere med på tråden i samtidig? Hvis ja, hvorfor reposte da? Hvis nei, dere poster "morsomme bilder", hvis dere liker morsomme bilder, hvorfor følger dere ikke med på tråden med "morsomme bilder"? Jeg ser liksom ikke helt hvordan en kan forsvare reposts(med unntak av to poster innen samme minuttet og poster med 200 bilder) Men post gjerne flere bilder. 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Jeg synes moderatorene har gjort en fantastisk jobb. Jeg savner strengere reaksjoner på reposts. For min del er denne tråden frokostunderholdning, og jeg setter stor pris på at dere tar dere bryet med å poste bilder. Hvis noen poster 200 bilder i en tråd går det greit om ett eller to bilder er repost, men når folk poster ett eller to bilder, og det er repost fra samme side, kunne todagers ferie vært på sin plass. Så du mener at hvis noen reposter så skal di bli bannet? Haha! Må være seriøst det mest latterlige jeg har lest på dette forumet NOENGANG! Edit: Og toppen av ironi-isfjellet er at du reposter et bilde. Endret 18. april 2012 av Corey 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Verbal Hologram Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 Hvorfor er Dolan forbudt? 14 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er ikke humor i den forstand, men imponerende bilde: 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anonym259235 Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 Hvorfor er Dolan forbudt?, SnowDOG's Picture humor thread 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Anonym259235 Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 11 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Bildet er ikke relevant for norske forhold lengre. Nå har de fleste (alle?) bussene setebelter, og det er påbudt å bruke dem. Like fullt fins det fremdeles ståplasser... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg