Kaggen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Endret 31. mai 2010 av Kaggen 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fant denne i dag... [insert facerapefail] 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 synes dette var litt morsomt: ventrilo-serveren til klanen min ble hacket for noen dager siden, og jeg har ikke peil på hvordan det skal fikses, og har ikke fått snakket med hovedadmin ennå. når jeg våknet i dag, og logget på hadde han lagd kanalen "Hacked the server idiots", jeg måtte bare le Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sorry chap. For det første hører den hjemme i 4chan-tråden og for det andre har jeg sett den minst fire ganger før. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sorry chap. For det første hører den hjemme i 4chan-tråden og for det andre har jeg sett den minst fire ganger før. Snakker du til meg? I så fall har jeg ikke lest godt nok rundt om Sorry! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bildet hadde vært enda morsommere med en god kommentar, men kommer ikke på noe bra akkurat nå.. Uansett virker som VG satser langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg