Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ryanair sitt nye "ta med ett barn gratis"-tilbud 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 4. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2011 39 Lenke til kommentar
Populært innlegg PatSharpX Skrevet 4. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2011 Snipp I just did! http://downloadmoreram.com/ 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spider Skrevet 4. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2011 Med tanke på dagens iPhone-keynote fra Apple: 21 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Husk bildeplikten. Ett innlegg uten bilde er fjernet. Moderatormeldinger er unntatt regelen. Reaksjoner på moderering skjer på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mørbradbiff Skrevet 4. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2011 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Som IT-Tekniker føler jeg at denne er relevant... Endret 4. oktober 2011 av Hille 18 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synd slikt blir ukritisk viderformidlet: The classification of the European era between the decline of the Roman Empire and the Renaissance as the "Dark Ages" is now rejected by most modern historians.[6][7][8] During the early Middle Ages, significant literary and educational advances (especially during the period known as the Carolingian Renaissance) were made, including the foundations of the modern university, as well as scientific advancements in the fields of physics, astronomy, medicine and surgery, agriculture, architectural engineering, logic, mathematics, optics and biology. It is also erroneously claimed that the Roman Catholic Church suppressed scientific advancement during this era; in fact, a great deal of advancements were on the behalf of Catholic priests, monks and friars. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheOats Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 23 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva skjer med at nesten alle linker til bilder fra Reddit. Greit de er morsomme, men jeg surfer Reddit hver morgen, og jeg liker denne tråden. Nå må jeg vel kutte ut denne 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva skjer med at nesten alle linker til bilder fra Reddit. Greit de er morsomme, men jeg surfer Reddit hver morgen, og jeg liker denne tråden. Nå må jeg vel kutte ut denne Story of my life! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg