nomore Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er det bare eg som begynner å bli rimelig lei av disse dagligdagse pinnemennene som prøver å finne punchlines over alt? Eg vet at humor er subjektivt, men det hadde kanskje vært på tide med en egen tråd for disse? 9 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Søkte i tråden etter LaShonda. Det er den arbeidsmengden jeg orker å legge i en eventuell repostproblematikk. 9 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk... Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Ikke selvlagd, men men: 17 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk... Satt å venta på den siden jeg svarte på en litt uelegant og barnslig måte, men poenget er gjemt under en plass. Uansett: 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 "It was THAAATT big" Cat vs Chicken Putter resten av bildene i spoiler. 6 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Endret 29. mars 2011 av Continum 5 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare. Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt. Way to go bro Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig? Et jeg nettopp lagde selv: *Snip* gtfo.jpg Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk... Beklager virkelig at jeg ikke svarte deg på en ryddig måte. Men det er ikke alle som har tid til å sitte på diskusjon.no og små krangle. 4 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hva feiler det egentlig folk >.< Endret 29. mars 2011 av Borbra 5 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det bare eg som begynner å bli rimelig lei av disse dagligdagse pinnemennene som prøver å finne punchlines over alt? Eg vet at humor er subjektivt, men det hadde kanskje vært på tide med en egen tråd for disse? Jeg har sittet å tenkt på det selv de siste dagene, jeg gidder ikke en gang å lese disse "tegneseriene". Jeg vil har bilder, ikke tegneserier. 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er det bare eg som begynner å bli rimelig lei av disse dagligdagse pinnemennene som prøver å finne punchlines over alt? Eg vet at humor er subjektivt, men det hadde kanskje vært på tide med en egen tråd for disse? Jeg har sittet å tenkt på det selv de siste dagene, jeg gidder ikke en gang å lese disse "tegneseriene". Jeg vil har bilder, ikke tegneserier. Dere får bare tåle det 8 Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Langt bilde: Endret 30. mars 2011 av hernil Langt bilde lagt i spoiler 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slitenkæll Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 Er det bare eg som begynner å bli rimelig lei av disse dagligdagse pinnemennene som prøver å finne punchlines over alt? Eg vet at humor er subjektivt, men det hadde kanskje vært på tide med en egen tråd for disse? Jeg har sittet å tenkt på det selv de siste dagene, jeg gidder ikke en gang å lese disse "tegneseriene". Jeg vil har bilder, ikke tegneserier. Det er en grunn til at vi poster dem. Fordi de er svært morsomme 30 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Synd du blander korsfestelsen med Adam og Eva. Kanskje den kunne vært morsom. Endret 30. mars 2011 av Hanemann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Justin Beanber Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Justin Beanber What has been seen...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg